Trasa Zwierzyniecka
Co dalej z trasami Pychowicką i Zwierzyniecką?
"Musimy przede wszystkim zakończyć proces przygotowania decyzji środowiskowej. Trasy Pychowicka i Zwierzyniecka mogą być gotowe w roku 2033" - mówi Krzysztof Migdał z zarządu spółki Trasa Łagiewnicka, odpowiedzialnej za budowę tej inwestycji
Nie będzie tramwaju wzdłuż tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej
To już ostateczna i definitywna decyzja. Nie będzie linii tramwajowej wzdłuż tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej w Krakowie. Temat budowy tras wywołał gorącą dyskusję na Komisji Infrastruktury Rady Miasta, na której spółka odpowiedzialna za inwestycję przedstawiła najnowsze informacje. Niezmiennie nie obyło się bez krytyki i wątpliwości radnych, mieszkańców i aktywistów.
Będzie tunel pod Wisłą i pod Lasem Łęgowym. Krok bliżej do powstania tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej
Koncepcje tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej w Krakowie zostaną w przyszłym tygodniu sfinalizowane. Jak ustaliło Radio Kraków, najdalej w połowie tygodnia rezultat pracy projektantów zostanie przedstawiony prezydentowi Aleksandrowi Miszalskiemu.
Krakowscy aktywiści razem z mieszkańcami po raz kolejny protestowali przeciwko budowie Trasy Pychowickiej i Zwierzynieckiej
Pod Urzędem Miasta Krakowa, zaopatrzeni w transparenty i bannery, zwracali się do radnych i prezydenta miasta o zmianę planów i przedstawili swoje postulaty. Aktywiści uważają, że obie trasy mają przecinać unikatowe tereny zielone jak las łęgowy i Bielańsko-Tyniecki Park Krajobrazowy.
Przedłużono konsultacje społeczne dot. budowy tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej
Konsultacje społeczne dotyczące budowy tras Pychowckiej i Zwierzynieckiej w Krakowie zostały przedłużone do 2 grudnia. Pierwotnie miały się zakończyć w najbliższy piątek.
Trwają konsultacje w sprawie tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej. Czy będzie tramwaj pod dnem Wisły?
Trwają konsultacje w sprawie przebiegu tras Zwierzynieckiej, jak i Pychowickiej. Odbyła się już większość spotkań, na których mieszkańcy zgłaszali coraz to nowe pomysły.
Konsultacje społeczne dla tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej potrwają do grudnia
Konsultacje społeczne w sprawie przebiegu planowanych tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej w Krakowie potrwają dłużej - nie do 18 listopada jak planowano, ale do 2 grudnia. W związku z tym zaplanowano również dodatkowe spotkania z mieszkańcami oraz dyżury telefoniczne.
Krakowianom nie podobają się propozycje tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej
Ich budowa ingeruje bowiem w unikatowy las łęgowy w Przegorzałach, skazuje żyjące tam zwierzęta na śmierć, oraz wiąże się z wycinką setek drzew i innych roślin, które występują tylko tam. Dziś w miejscu planowanej drogi odbył się spacer edukacyjno-przyrodniczy pod hasłem "Nie tędy Droga".
Ruszają konsultacje społeczne dla tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej w Krakowie
Obie inwestycje połączą węzeł Ruczaj z węzłem Ofiar Katynia. Uwagi do zaproponowanych wariantów można składać przez miesiąc.
Trzy warianty budowy tras Zwierzynieckiej i Pychowickiej już są - rozpoczęły się pierwsze dyskusje
Przypomnijmy, na zlecenie Krakowa przygotowano możliwości domknięcia trzeciej obwodnicy miasta. Trasa Zwierzyniecka - od Ronda Ofiar Katynia do ulicy Księcia Józefa wraz z tunelem Kopcem Kościuszki oraz Trasa Zwierzyniecka od ulicy Księcia Józefa do powstającej Trasy Łagiewnickiej. Na temat przebiegu tych dróg debatowali w poniedziałek radni i aktywiści.
Są gotowe trzy koncepcje przebiegu tras pychowickiej i zwierzynieckiej w Krakowie
Planowane drogi mają być tak zwaną trzecią obwodnicą miasta i przedłużeniem budowanej trasy łagiewnickiej.
Umowa z wykonawcą koncepcji tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej
Spółka miejska Trasa Łagiewnicka w Krakowie, zajmująca się budową drogi o tej nazwie podpisała umowę z wykonawcą, który opracuje koncepcję, przeprowadzi konsultacje społeczne oraz uzyska niezbędne zgody dla kontynuacji tej inwestycji, czyli tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej.
Ogłoszono ponowny przetarg na koncepcję tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej
Spółka miejska Trasa Łagiewnicka w Krakowie, zajmująca się budową drogi o tej nazwie ogłosiła ponowny przetarg na opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie konsultacji społecznych dla kontynuacji tej inwestycji, czyli tras Pychowickiej i Zwierzynieckiej. Przetarg należy powtórzyć, ponieważ oferty uzyskane w pierwszym postępowaniu przekraczały środki, jakie miasto chciało przeznaczyć na realizacją tego zadania.
Trasy Łagiewnicka, Pychowicka i Zwierzyniecka. Czy jest szansa na kompromis?
Przed krakowskimi radnymi najważniejsza decyzja inwestycyjna ostatnich kilkunastu lat. W środę mają głosować nad powołaniem miejskiej spółki, która zajmie się budową brakującej części tzw. trzeciej obwodnicy Krakowa, czyli tras Łagiewnickiej, Pychowickiej i Zwierzynieckiej. Decyzja miała zapaść już dwa tygodnie temu, ale radni Platformy Obywatelskiej i klubu prezydenckiego (wspólnie mają większość w radzie) postanowili ją odłożyć, aby jeszcze o tej inwestycji podyskutować. Budzi ona bowiem zbyt wiele kontrowersji wśród mieszkańców.
Najnowsze
-
12:01
Jak połączyć Wesołą z przyszłą Filharmonią? Główny architekt Krakowa: "może kładka, może przejście"
-
12:00
Zastąpiłyśmy gorsety botoksem
-
11:36
Śmierć 14-latki z Andrychowa. Biegły wskazał przyczynę
-
11:27
Strefa Czystego Transportu to dobre rozwiązanie?
-
10:04
Tarnów: w miejscu "baraków" powstanie blok komunalny
-
10:00
Zastąpiłyśmy gorsety botoksem
-
09:57
Małopolskie Linie Dowozowe uruchomią 55 linii autobusowych we wszystkich powiatach i 110 gminach
-
09:32
Trudne warunki turystyczne w Tatrach. Obowiązuje lawinowa jedynka
-
08:01
Mieszkańcy Szczawnicy będą... przepędzali wiedźmy i złe moce