Uchwała zobowiązuje zarządców nieruchomości i użytkowników lokali wokół rynku do pozbycia się pstrokatych szyldów, tandetnych reklam i zlikwidowania stoisk w bramach kamienic. Mimo, że na dostosowanie się do nowych przepisów było aż pół roku, wiele osób wytyczne magistratu zignorowało.[
]
Posłuchaj: []
W związku z uchwałą o Parku Kulturowym od grudnia do maja tylko na ulicach Grodzkiej i Floriańskiej liczba reklam i prowizorycznych punktów sprzedaży zmniejszyła się o 16%. A na ulicy Floriańskiej niemal całkowicie zniknął handel w bramach. Więcej na ten temat w magazynie Co Niesie Dzień.
- A
- A
- A
Czas na Park Kulturowy
Demontaż neonowych szyldów, konfiskata nielegalnych stoisk handlowych i mandaty karne. To efekty kontroli prowadzonej od rana przez krakowską straż miejską w obrębie centrum miasta, w związku z uchwałą o Parku Kulturowymfoto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
foto: Joanna Porębska
crop_free
1
/ 7
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
19:59
Seria tragicznych wypadków na małopolskich drogach. Nie żyją trzy osoby
-
18:55
Popularny youtuber Budda zatrzymany przez CBŚP. Ekspertka: na pewno sprawa jest bardzo poważna
-
18:34
Najlepsze miejsca na jesienny wypoczynek z Lotniska Katowice
-
18:28
Prestiż nauczyciela to nie tylko kwestia wyższych pensji
-
16:23
Co to znaczy, że Karta Nauczyciela ma pierwszeństwo przed Kodeksem pracy?
-
15:52
Zaginęła Małgorzata Grzeszczak. RYSOPIS, ZDJĘCIE
-
15:26
Konserwacja "Czwórki" jak detektywistyczne dochodzenie
-
15:11
Legendarny obraz odzyskał pierwotną kolorystykę
-
15:08
"Weź się w garść", ale jak?
-
15:06
"Wielkie nadzieje" i dickensowski niepokój
-
14:57
1/3 cmentarza w Bolesławiu niedostępna dla odwiedzającyh groby. "To jest wbrew tradycji"
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze