Magistrat pracuje nad specjalnym programem "Dobry Lokal" - właściciele pubów, którzy będą chcieli umieścić na witrynie taką nalepkę będą musieli spełnić kilka warunków. Na przykład - przeszkolić obsługę i ochronę, tak by odpowiednio reagowała na hałasujących klientów, dobre lokale będą też musiały mieć salę dla palących.
Oprócz nalepek na witryny magistrat zapewni też pubom bezpłatną promocję na stronach internetowych Krakowa. Akcja ma ruszyć na początku przyszłego roku.
(Rafał Nowak Bończa/jp)
- A
- A
- A
Niecodzienny sposób krakowian na walkę za hałasem i awanturami
Będą walczyć z hałasem i awanturami w Krakowie za pomocą... naklejek.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
21:44
Wideotelematyka i wsparcie AI. Jak pomogą menedżerowi floty?
-
21:40
Sprawdzony sklep odzieżowy? Po tych cechach poznasz serwisy godne uwagi!
-
21:05
Dlaczego dorosłym czas płynie szybciej? U schyłku roku rozmawiamy o upływie czasu.
-
19:38
Nie żyje aktor Ireneusz Pastuszak
-
17:25
Tatry: seria groźnych wypadków w święta; 18 osób potrzebowało pomocy
-
17:14
Rzad stawia na produkcję rakiet i broni antydronowej w Tarnowie. Tam stworzono słynnego "potwora"
-
16:14
Paulina i Weronika Bujok - walka sióstr o pierwszy krok
-
14:44
Tłoczno na Zakopiance: część turystów opuszcza Podhale, kolejni przyjeżdżają, by powitać Nowy Rok w górach
-
13:20
TOPR: drugi stopień zagrożenia lawinowego w Tatrach
-
12:56
Tarnów w biegu żegna stary rok. Kilkaset osób wzięło udział w Sylwestrowym Biegu Sanguszków
-
12:01
Zmarła Małgorzata Kołpa, rektor Akademii Tarnowskiej
-
11:17
Nie żyje Brigitte Bardot. Słynna francuska aktorka miała 91 lat
-
10:48
Komunikacja miejska w Krakowie wraca do normalnych rozkładów jazdy, ale tylko na trzy dni
-
09:27
Zima wróciła do Beskidu Sądeckiego. Na nartach pojeździmy na Jaworzynie Krynickiej i w Tyliczu
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze