W większości krakowskich kiosków są już nowe bilety MPK, ale wciąż brakuje tak zwanych "dopłat" - czyli druków za 10 i 20 groszy, które można dołączać do starych biletów.
Od tygodnia w Krakowie obowiązują wyższe ceny za przejazdy. Przez pierwszych kilka dni w kioskach brakowało nowych biletów. Teraz jest problem z dopłatami. Kioskarze uznali bowiem, że skoro mają już nowe bilety - zamawianie dopłat w hurtowniach nie jest konieczne.
MPK w Krakowie tłumaczy, że nie można zmusić kioskarzy do zamawiania dopłat. przypomina, że można je kupić w automatach biletowych na przystankach. Dopłaty są też sprzedawane w sześciu punktach sprzedaży MPK, między innymi przy ulicy Podwale i Mogilskiej. Ubiegłotygodniowa, druga w ciągu roku podwyżka objęła między innymi bilety jednorazowe i godzinne, które są droższe o 40-ści groszy.
Dopłaty, które "uzupełniają" starą cenę będą dostępne jeszcze przez trzy miesiące.
(Maciej Skowronek/jp)
Wyślij opinię na temat artykułu
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
06:54
31-latek zginął w zderzeniu quada z ciągnikiem rolniczym
-
21:53
Czym jest rekonstrukcja rządu?
-
21:25
Nie żyje 8-latek ranny w wypadku w Spytkowicach
-
20:58
Ekstraklasa rośnie w siłę. Małopolskie kluby zaczynają nowy sezon
-
20:30
Otwarcie ulicy Krakowskiej w Nowym Sączu
-
20:16
Cracovia bije mistrza na jego stadionie
-
19:39
Rekonstrukcja bitwy o Tobruk na Pustyni Błędowskiej. Stu rekonstruktorów w akcji
-
19:01
Renesansowy balkon na wieży Mariackiej odzyskuje dawny blask
-
17:41
Zwycięski Bruk-Bet, Wieczysta z remisem
-
16:56
"Dzieciaki kontra kryzys" i "Podaj dalej" – książki, które budują most między pokoleniami i uczą, że dobro wraca
-
16:48
Nowy odcinek ścieżki wokół Pustyni Błędowskiej już otwarty [ZOBACZ ZDJĘCIA]
-
16:34
Letnie święto animacji w Krakowie
-
22:30
Karczmy na lodzie i sarmacki horror, czyli wokół "Krzywdy" Pawła Rzewuskiego
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze