W większości krakowskich kiosków są już nowe bilety MPK, ale wciąż brakuje tak zwanych "dopłat" - czyli druków za 10 i 20 groszy, które można dołączać do starych biletów.
Od tygodnia w Krakowie obowiązują wyższe ceny za przejazdy. Przez pierwszych kilka dni w kioskach brakowało nowych biletów. Teraz jest problem z dopłatami. Kioskarze uznali bowiem, że skoro mają już nowe bilety - zamawianie dopłat w hurtowniach nie jest konieczne.
MPK w Krakowie tłumaczy, że nie można zmusić kioskarzy do zamawiania dopłat. przypomina, że można je kupić w automatach biletowych na przystankach. Dopłaty są też sprzedawane w sześciu punktach sprzedaży MPK, między innymi przy ulicy Podwale i Mogilskiej. Ubiegłotygodniowa, druga w ciągu roku podwyżka objęła między innymi bilety jednorazowe i godzinne, które są droższe o 40-ści groszy.
Dopłaty, które "uzupełniają" starą cenę będą dostępne jeszcze przez trzy miesiące.
(Maciej Skowronek/jp)
Wyślij opinię na temat artykułu
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
20:12
Krakowski start-up przykładem sukcesu. W Polsce wciąż jednak brakuje odwagi
-
18:36
Kraków odrabia straty w edukacji zawodowej licealistów
-
17:01
„Świadome kobiety – świadome życie” – Forum Kobiet Świadomych już 17 października w Skawinie
-
16:30
Nie wszędzie wolno na grzyby. W lasach koło Olkusza obowiązują zakazy wstępu
-
16:24
Kraków areną przedsiębiorczości
-
16:22
Już jutro startuje 32. Międzynarodowy Festiwal Filmowy ETIUDA&ANIMA – znamy szczegóły programu
-
16:14
Konferencja „Ekoturystyka pod Krakowem” - o turystyce w zgodzie z naturą
-
15:29
Na kolanach po bilet. Dziwna sytuacja na dworcu koło Krakowa
-
14:55
Dobry nauczyciel to ten, który widzi człowieka
-
13:10
Prof. Grzegorz Przebinda: Putin gra dalej. Tylko przewrót pałacowy może go obalić
-
10:09
Jakby co, to jestem. "Telefon zadzwonił dwa dni po rejestracji w bazie dawców szpiku"
-
20:51
Poezja w piosenkach, czyli autobiograficzna opowieść Michała Zabłockiego
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze