"Kampania promocyjna zachęca, nie tylko młodych ludzi, do skorzystania z bogatej oferty i związania życia z naszym miastem" – powiedziała Kwiecień.

Na billboardach, które stanęły przy wszystkich drogach wlotowych do Oświęcimia, umieszczone zostały zdjęcia promujące ofertę mieszkaniową, wypoczynkową, sportową, kulturalną czy edukacyjną. Miasto ukazane został też jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę, a mieszkańcy korzystają z wielu udogodnień.

"Dlaczego warto zamieszkać w Oświęcimiu? Bo jest to dynamicznie zmieniające się miasto. Ma wiele atutów i możliwości rozwojowych. (…) U nas wszędzie jest blisko. Żyje się spokojniej i wygodniej, ciekawie" – zachęca prezydent Oświęcimia Janusz Chwierut.

W Oświęcimiu mieszka ok. 38 tys. mieszkańców. Miasto położone jest na styku Śląska i Małopolski w pobliżu Beskidów.