- W praktyce oznacza to udostępnienie ich oszustom. Nieświadome osoby wpisują wszystkie dane, łącznie z numerami niezbędnymi do wykonania transakcji. To nie karta przyjmuje płatność. Numer rachunku jest niezbędny. Wystarczy podać imię, nazwisko i numer rachunku. To wystarczające dane. Nic więcej nie musi być. Szczególnie nie powinny to być dane karty płatniczej - przypomina Grzegorz Szczepanek, oficer prasowy gorlickiej policji.
Blisko 200 złotych straciła też mieszkanka Bobowej. Zapłaciła, za którego towar, którego nie otrzymała, a kontakt ze sprzedawcą się urwał. Policja kolejny raz apeluję o rozwagę podczas zakupów w sieci.
- A
- A
- A
Kolejni mieszkańcy powiatu gorlickiego oszukani podczas zakupów w sieci
Mieszkanka Gorlic straciła prawie 2 tysiące złotych, a mieszkaniec Łużnej ponad 3 tysiące. W obu przypadkach oszuści wysłali link do rzekomej szybkiej zapłaty z formularzem, w którym trzeba wpisać dane karty płatniczej.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:00
Turystyczny potencjał polskiej wsi
-
20:59
Pożar w restauracji w Więckowicach koło Tarnowa
-
19:20
Olkusz: Zaginęła 13-letnia Anna Dubaj
-
19:02
Rowerowy raj w sercu Beskidu Sądeckiego. To miejsce zachwyci każdego rowerzystę!
-
18:45
Wimbledon: Iga Świątek w czwartej rundzie
-
18:30
Morskie Oko to nie kąpielisko, a Giewont to nie plac zabaw. O czym zapominają turyści
-
16:34
Masowy wypadek, samobójca, ukąszenie żmii – ratownicy sprawdzali się w boju
-
16:03
Polki górą w Krakowie! Mirosław i siostry Kałuckie w finale
-
15:27
998 strażaków z całej Polski zdobyło Babią Górę
-
15:05
Wiejski jazzbandyta i elektroniczna głowa Trzeciaka. Rozmowa z Garym Gwaderą
-
14:03
To jedyny taki budynek w Zakopanem. Jest szansa, że odzyska dawny blask
-
13:41
W górach weekend pogoda zmienna, w poniedziałek gwałtowne ochłodzenie
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze