- A
- A
- A
Kiedy poczujemy reklamę?
Czy współczesne działania marketingowe wpływają na zmysł zapachu? Okazuje się, że tak. Hotel może przywabić zapachem, może ukołysać do snu, pobudzić ze snu, zmotywować do działania podczas konferencji lub zrelaksować tuż po niej. Jak to możliwe? O to Martę Siembab senselierkę pyta Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
06:51
W okresie świątecznym w Krakowie będzie więcej autobusów i tramwajów niż rok temu. SPRAWDŹ
-
06:28
Chłodna i pochmurna środa w Małopolsce. W nocy wyraźne ochłodzenie
-
06:00
100 ml zł dofinansowania dla Małopolskich Linii Dowozowych, w 2026 roku 18 nowych połączeń
-
21:22
Między rozliczeniem a pozorem. Spór o kościelną komisję ds. wykorzystywania seksualnego
-
19:51
Krakowski sąd odmawia wpisu hipoteki na nieruchomości Zbigniewa Ziobry
-
19:20
Koniec utrudnień po kolizji czterech samochodów na Zakopiance
-
18:03
Tajemnice Caravaggia i Artemizji Gentileschi
-
17:39
Komu przeszkadzał model pociągu na placu zabaw? Wandale zniszczyli ulubioną zabawkę dzieci w nowym parku
-
17:38
Najlepsze książki nie tylko na Święta- polecają krakowskie księgarki.
-
16:54
Lodowisko w Wadowicach w nowym miejscu i pierwszy raz pod dachem
-
16:10
Autoradykalizacja i „solo terrorysta” w Polsce. Co mówi sprawa 19-latka podejrzanego o plan zamachu?