- A
- A
- A
Kiedy poczujemy reklamę?
Czy współczesne działania marketingowe wpływają na zmysł zapachu? Okazuje się, że tak. Hotel może przywabić zapachem, może ukołysać do snu, pobudzić ze snu, zmotywować do działania podczas konferencji lub zrelaksować tuż po niej. Jak to możliwe? O to Martę Siembab senselierkę pyta Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
17:35
Radni PiS apelują o rządowe wsparcie dla Krakowa. Urząd miasta odpowiada: „To polityczny oportunizm”
-
17:29
Książki autorów nominowanych do tegorocznej Nagrody Conrada na antenie Radia Kraków
-
16:23
Szpitale na froncie wojny hybrydowej. Jak bronić się przed cyberatakami?
-
16:18
„Nie chcemy magazynów energii pod domem”. Mieszkańcy Myślachowic protestują przeciw inwestycji
-
15:27
Naczelnik tarnowskiej drogówki złapany za przekroczenie prędkości. Przyjął mandat i został odwołany
-
15:24
Prokuratura umorzyła śledztwo przeciwko byłemu prezydentowi Jackowi Majchrowskiemu
-
14:57
Nowy klub Kwadrat, park, zalew. Politechnika Krakowska wychodzi do ludzi
-
14:08
IX symfonia Bethovena, jedno z najbardziej symbolicznych dzieł, wybrzmi w Filharmonii Krakowskiej
-
13:47
Fabryka AI, dom kultury i szef drogówki, który okazał się… drogowym piratem. Wyczyn i blamaż tygodnia
-
13:24
Krakowska prokuratura bada sprawę wrześniowego incydentu na lotnisku w Balicach
-
12:42
Paryż zburzy Wieżę Eiffla? Spokojnie, to tylko fejk
-
20:51
Poezja w piosenkach, czyli autobiograficzna opowieść Michała Zabłockiego