- A
- A
- A
Tarnowskie Azoty będą sponsorować narciarzy
Grupa kapitałowa podpisała umowy z Polskim Związkiem Narciarskm oraz skoczkiem Piotrem Żyłą.To część kampanii reklamowej potentata chemicznego z Tarnowa. Strony umów nie chciały ujawnić kwot, na jakie opiewają umowy.
" Chcemy promować się przez dziedziny sportu, w których możliwy jest sukces, ale to nie jedyny powód, dla którego zdecydowaliśmy się wesprzeć narciarzy - tłumaczy Jerzy Marciniak, prezes grupy kapitałowej Azoty Tarnów - Skoczkowie narciarscy i biegaczki pokazują się na arenach, w tych krajach, do których trafiają nasze produkty. To jest dla nas ważna aby nasz marka, marka grupy kapitałowej, była widoczna na arenach sportowych właśnie tam gdzie handlujemy "
Logo Azotów będzie obecne przez co najmniej trzy lata na kombinezonach uczestników takich zawodów jak między innymi skoki czy biegi narciarskie. Będzie je można zobaczyć między innymi na kombinezonie Justyny Kowalczyk
(Marcin Tumidajski/aw)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
22:55
W tym roku stawiamy na energię. Gadafest 2025
-
22:30
W łazience na fortepianie – Katarzyna Sosenko o życiu w domu pełnym staroci
-
20:38
Samochód staranował ogródki kawiarniane w centrum Krakowa
-
19:14
Patostreaming – igrzyska XXI wieku
-
17:45
Czym różnią się świadczenia urlopowe od wczasów pod gruszą?
-
17:19
400 lat klasztoru Franciszkanów w Wieliczce. Nowa wystawa na Zamku Żupnym
-
17:05
Musica Divina ERO CRAS – Adwent w sierpniu
-
16:19
TPN deklaruje pomoc ws. problematycznych niedźwiedzi w Bieszczadach
-
15:53
Biały Miś w nowym wcieleniu. Zakopane walczy z nielegalnymi maskotkami
-
15:47
Autostrada A4 w remoncie. GDDKiA zaleca ostrożność
-
12:10
Gdzie w Małopolsce rodzi się najwięcej dzieci, a gdzie zostaną puste domy?
-
17:45
Jakie mamy powody do dumy narodowej?
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze