- Planowana jest odbudowa wiaty zabytkowej i wiat na pozostałych peronach. One będa stylizowane na wiacie zabytkowej, żeby to wszystko dostosować do architektury dworca - uspokaja Dorota Szalacha z Polskich Linii Kolejowych.

Tarnowski dworzec kolejowy ma ponad 100 lat. Na urodziny został wyremontowany i otwarty pod koniec 2010 roku. Prace trwały ponad 4 lata i kosztowały ponad 42 miliony złotych. Przebudowa peronów na odnowionym tarnowskim dworcu kolejowym powinna się zakończyć pod koniec roku.

Tyle zostało teraz z peronu numer 2. / fot: B. Maziarz

 

Tak w tym momencie wygląda wiata stylizowana kształtem na zabytkową na jednym z nowych peronów. Do tego zostaną dodane jeszcze podpory i mała architektura. / fot:. B. Maziarz

 

 

 

 

 

(Bartłomiej Maziarz/Maciej Skowronek/ko)