Od czasu odejścia Tele-Foniki krakowska Wisła nie miała na stałe sponsora koszulkowego. Dzisiaj to się zmieniło. Zasłużony klub związał się z bukmacherem LV Bet. To nowy główny sponsor "Białej Gwiazdy". Już w niedzielę przekonamy się czy nowe logo ma moc... magiczną.
Jeśli chodzi o wymiar ściśle ekonomiczny - wiadomość  jest niezwykle radosną.

"Udało nam się nawiązać współpracę na prawie półtora roku, do końca przyszłego sezonu. W tej decyzji pomogli nam kibice, którzy bardzo entuzjastycznie podeszli do sprawy. Nowa umowa daje nam wiele możliwości. Mamy nadzieję, że oprócz nas, również kibice będą z niej zadowoleni" - nie kryje Rafał Wójtowicz - prezes LV Bet. Prezes zdradził, że w młodości bywał z ojcem na stadionie przy Reymonta. Poza Wisłą  firmowy znak LVBet mają na koszulkach gracze Wisły Płocki i Widzewa Łódź, ale to z krakowskim klubem  współpraca  firmy bookmacherskiej jest  najścislejsza.

To moment, w którym każdy może poczuć stabilizację, z optymizmem spojrzeć w przyszłość. Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak skoncentrować nad pracą na boisku. Nie mogę obstawiać, ale gdybym mógł to w niedzielnym meczu z Legią postawiłbym na Wisłę - podkreślał jej kapitan Arkadiusz Głowacki.

 

GB/RK