Jak wyjaśnił Henryk Mucha, członek zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, BOK-i Premium będą lokalizowane na tzw. wyspach w galeriach handlowych znajdujących się przy dworcach kolejowych. W punktach będzie można załatwić większość spraw związanych z gazem ziemnym w domu lub w firmie, a w przyszłości także z innymi produktami oferowanymi przez PGNiG, np. energią elektryczną czy usługami finansowymi i ubezpieczeniowymi.

„Obecnie nasze BOK-i znajdują się na terenach gazowni, co w obecnych czasach nie do końca odpowiada naszym klientom” - zaznaczył Mucha. Dodał, że biura te nadal będą obsługiwać klientów.

Łącznie w całym kraju PGNiG ma ponad 120 biur obsługi. Spółka jest liderem sprzedaży gazu ziemnego w Polsce. W 2014 r. udział firmy w dostawach gazu do wszystkich odbiorców końcowych w Polsce wynosił ok. 89 proc.

 

 

 

 

 

(PAP/ko)