Na portalu będzie możliwość zakupu nowego biletu okresowego, sprawdzenia ważności biletu oraz zwrotu biletu okresowego. Nowa strona nie umożliwia natomiast powiązania zakupionego biletu ze smartfonem, więc nie będzie możliwości okazania biletu do kontroli.
Taką możliwość daje tylko bezpłatna aplikacja - Mobilna KKM.
- A
- A
- A
Nowa strona dla pasażerów komunikacji miejskiej w Krakowie
Od czwartku elektroniczne kontro pasażera znajduje się pod adresem ekp.mpk.krakow.pl. Każdy, kto się zarejestruje w Elektronicznym Koncie Pasażera, będzie mógł, jak na dotychczasowej stronie, dodać wszystkie posiadane nośniki biletów okresowych, zarówno mobilne, jak i plastikowe oraz nimi zarządzać.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
21:01
Samochód osobowy wjechał w stado dzików na autostradzie A-4
-
21:00
Czy w każdym z nas kryje się okrutnik?
-
20:54
Marta Hermanowicz z Nagrodą Conrada za najlepszy debiut prozatorski
-
20:31
28. Targi Książki w Krakowie odwiedziło 59 tysięcy osób
-
20:24
RCB: w ramach ćwiczeń w gminie Niepołomice w poniedziałek rano zawyją syreny
-
19:21
Szef MON w Wierzchosławicach: antyukraińskie i antyniemieckie nastroje są sprzeczne ze strategią bezpieczeństwa
-
18:07
Lista Niezapomnianych Przebojów Not. 1589 z 26.10.2025
-
18:01
Mecz Sandecja Nowy Sącz - Warta Poznań
-
17:47
Kibice Sandecji dosadnie o zatrzymaniu władz Nowego Sącza przez CBA. Incydent podczas meczu
-
14:40
Auto stoczyło się z drogi. Dwie osoby poszkodowane
-
14:20
Kolejny krok krakowskiej Wisły do ekstraklasy!
-
12:50
Kawałek Chin w Małopolsce. Niezwykłe ogrody w Muszynie
-
12:39
Dworzec kolejowy w Krynicy wypięknieje. Są pieniądze na "Laboratorium Dialogu"
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze