Na portalu będzie możliwość zakupu nowego biletu okresowego, sprawdzenia ważności biletu oraz zwrotu biletu okresowego. Nowa strona nie umożliwia natomiast powiązania zakupionego biletu ze smartfonem, więc nie będzie możliwości okazania biletu do kontroli.
Taką możliwość daje tylko bezpłatna aplikacja - Mobilna KKM.
- A
- A
- A
Nowa strona dla pasażerów komunikacji miejskiej w Krakowie
Od czwartku elektroniczne kontro pasażera znajduje się pod adresem ekp.mpk.krakow.pl. Każdy, kto się zarejestruje w Elektronicznym Koncie Pasażera, będzie mógł, jak na dotychczasowej stronie, dodać wszystkie posiadane nośniki biletów okresowych, zarówno mobilne, jak i plastikowe oraz nimi zarządzać.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
23:41
Heavy Pop Fest – rock nie jeden ma ciężar
-
22:30
Co robiła jedna kobieta wśród czterdziestu mężczyzn? Była pionierką
-
20:11
Drobny upominek dla faceta – praktyczne i kreatywne pomysły
-
19:44
Niedźwiedzie na Jaworzynie Krynickiej – kolejne nagrania z fotopułapek
-
19:04
250 mln zł na nową linię tramwajową. Kraków stara się o unijne dofinansowanie
-
18:05
Tramwaje dwukierunkowe zmienią Kraków. Pożegnanie "akwariów" już naprawdę blisko
-
16:51
Próba sabotażu krakowskich wodociągów. Dwóch obcokrajowców zatrzymanych
-
16:47
"Filmowe oblicza Jury nad Zalewem Chechło" - tak brzmi hasło trzebińskiej odsłony tegorocznej edycji Juromanii
-
16:38
Hałas w Płaszowie. Mieszkańcy się skarżą, miasto odpowiada
-
15:52
„Iskierka” gaśnie? Rodzice walczą o przedszkole przy Staffa w Krakowie
-
15:41
W Trzebini powstanie pierwszy park z prawdziwego zdarzenia. WIZUALIZACJE
-
15:26
„Mieszkanie za remont” bez kolejek. Ruszył nabór do 4. edycji programu w Krakowie
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze