Magistrat pracuje nad specjalnym programem "Dobry Lokal" - właściciele pubów, którzy będą chcieli umieścić na witrynie taką nalepkę będą musieli spełnić kilka warunków. Na przykład - przeszkolić obsługę i ochronę, tak by odpowiednio reagowała na hałasujących klientów, dobre lokale będą też musiały mieć salę dla palących.
Oprócz nalepek na witryny magistrat zapewni też pubom bezpłatną promocję na stronach internetowych Krakowa. Akcja ma ruszyć na początku przyszłego roku.
(Rafał Nowak Bończa/jp)
- A
- A
- A
Niecodzienny sposób krakowian na walkę za hałasem i awanturami
Będą walczyć z hałasem i awanturami w Krakowie za pomocą... naklejek.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
17:16
Pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży zawieszona. Szpitale ratują sytuację z własnych środków
-
16:41
Czy Schengen się kończy? Polityka, migranci i populizm
-
16:10
Iga Świątek wygrywa Wimbledon, a Kraków wciąż bez kortów. „Leżymy z infrastrukturą” – mówi trener Michał Kostecki
-
15:47
Policja uważa, że Tarnów jest bezpiecznym miastem. Po piątkowych wydarzeniach będzie jednak więcej patroli!
-
15:22
30-letni Dariusz Sumek miał coś wspólnego ze śmiercią 94-latka? Poszukuje go policja. ZDJĘCIE, RYOSPIS
-
13:33
Sławosz Uznański-Wiśniewski wraca na Ziemię w kapsule Dragon
-
12:41
Czy wielojęzyczność to przeszkoda? Mózg dziecka kocha wyzwania
-
12:13
Wybiorą "Króla roweru"!
-
12:03
Tarnów: dwie osoby zatrzymane po dźgnięciu nożem 17-latka
-
11:25
Właściciel sklepów Biedronka i 32 firmy transportowe odpowiedzą za zmowę
-
11:06
Mała i duża zmiana Karty Nauczyciela. ZNP stawia warunki
-
10:09
Afrykańczyk, który swoje miejsce do życia odnalazł w Zatorze
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze