|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
12 630 62 06 (reklama)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
reklama@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Prace na węźle Korona w Krakowie. Zmiany w organizacji ruchu

W piątek (10 stycznia br.) rozpoczęła się wymiana szyn łukowych od strony ul. Legionów Piłsudskiego na węźle Korona. Prace potrwają do 25 stycznia br. (sobota). Będą zmiany w organizacji ruchu!

Ul. Kalwaryjska, przystanek Korona. Fot. https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Krak%C3%B3w,_Kalwaryjska_9-15,_KS_Korona.jpg

Zobacz także: Ciąg dalszy prac torowych na węźle Korona. Prawie miesiąc bez tramwajów na ul. Kalwaryjskiej

 

W związku z wymianą szyn łukowych od strony ul. Legionów Piłsudskiego obowiązywać będą następujące zmiany w organizacji ruchu:

  • w obrębie skrzyżowania ul. Kalwaryjskiej z ul. Legionów Piłsudskiego w kierunku ronda A. Matecznego – przejazd pojazdów będzie utrzymany, ale na fragmencie zostanie poprowadzony po torowisku;
  • brak możliwości lewoskrętu z ul. Legionów Piłsudskiego w ul. Kalwaryjską;
  • brak możliwości wjazdu w ul. Celną od strony ul. Legionów Piłsudskiego – dojazd ul. Kalwaryjską od strony Rynku Podgórskiego (dwukierunkowa ul. Celna).

 

 

(RK, ZDMK/ek)


Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres opinie@radiokrakow.pl

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.

Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.

 

 

60%
40%