- A
- A
- A
Jak zdalna edukacja wpływa na dzieci, a jak na nauczycieli?
Izolacja i brak wsparcia rówieśniczego, monotonia, konieczność samodzielnej pracy nad materiałem szkolnym, wreszcie długotrwałe przebywanie wśród domowników mogą wyzwolić kryzys. Negatywne skutki pandemii odczuwają dzieci, młodzież, nauczyciele i rodzice. "Kondycję psychiczną można budować poprzez kontakty zapośredniczone oraz dbałość o higienę cyfrową" - radzi dr hab. Jacek Pyżalski z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, współautor raportu "Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych w czasie epidemii koronawirusa” oraz autor książki „Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19”. Gościa podejmuje Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:10
To koniec wyjść klasowych? MEN: analizujemy uwagi środowiska
-
20:43
Plastyka powiek górnych – jakie efekty daje blefaroplastyka i po jakim czasie są widoczne?
-
19:52
Odnaleziono ciało Węgra, który został porwany przez potok w słowackich Tatrach
-
18:55
Jakie korzyści daje montaż nowoczesnego zadaszenia ogrodowego?
-
18:51
Jak aktywować eSIM na iPhone i Android: instrukcja krok po kroku
-
17:30
Wygrana w Szczecinie wymknęła się Cracovii z rąk. Udana pogoń Pogoni
-
16:45
Wielka akcja na Starym Cmentarzu w Nowym Sączu. Mieszkańcy jednoczą siły przed 1 listopada
-
16:44
Mieszkańcy Nowego Sącza posprzątali Stary Cmentarz. "Warto zrobić coś dobrego"
-
15:34
Narodziny i dzieje Wisły Kraków, czyli Historia Białej Gwiazdy
-
15:20
Karma mokra vs sucha dla psa: plusy, minusy i kiedy stosować?
-
14:22
Zatrucie tlenkiem węgla w Dąbrowie Tarnowskiej. Nastolatka zasłabła w czasie kąpieli
-
13:50
Prezydent Nowego Sącza i jego zastępca przerwali milczenie po zatrzymaniu przez CBA. "Wracamy do pracy"