- A
- A
- A
Nie warto pytać konsumentów czego chcą, wystarczy ich obserwować . Jak działa ekonomia behawioralna?
Ekonomia behawioralna dowodzi, że ludzie nie są świadomi prawdziwych motywów swoich zachowań.To także furtka dla marketerów, którzy chcą by produkt w sposób możliwie naturalne znalazł sie w zasięgu potrzeb konsumentów.O "zachowaniach" przy kasie i innych przykładach z zycia codziennego rozmawiam z Jackiem Szlakiem redaktorem naczelnym Portalu Marketing Przy Kawie
Autor:
Anna Piekarczyk
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
20:49
SOP zneutralizowała drona nad Belwederem. Zatrzymano dwóch obywateli Białorusi
-
19:34
Kaczyński w Krakowie: zmiana traktatów UE zagrożeniem dla suwerenności Polski
-
18:03
Tragiczny wypadek w Tatrach. Turysta spadł ze szlaku
-
17:52
Improwizacja, intuicja i interakcja. Znamy program Sacrum Profanum 2025.
-
17:50
Kiedy w akcję wkracza komornik, a kiedy syndyk?
-
15:47
Samolot wypadł z pasa. Kraków Airport sprowadził sprzęt z Czech, wkrótce kupi własny
-
15:37
Zmiany w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Rodzice zaniepokojeni
-
14:34
Minister Kosiniak-Kamysz: w Krakowie powstaną wojska medyczne
-
14:13
Kiedy troska rodzica zamienia się w pułapkę?
-
13:23
Prof. Janusz Majcherek: Nawrocki nie musi się liczyć z Jarosławem Kaczyńskim
-
13:10
Przebudowa przejazdu kolejowego na ulicy Kolejowej w Nowym Sączu
-
12:40
Czym są komysze?