- A
- A
- A
Nie warto pytać konsumentów czego chcą, wystarczy ich obserwować . Jak działa ekonomia behawioralna?
Ekonomia behawioralna dowodzi, że ludzie nie są świadomi prawdziwych motywów swoich zachowań.To także furtka dla marketerów, którzy chcą by produkt w sposób możliwie naturalne znalazł sie w zasięgu potrzeb konsumentów.O "zachowaniach" przy kasie i innych przykładach z zycia codziennego rozmawiam z Jackiem Szlakiem redaktorem naczelnym Portalu Marketing Przy Kawie
Autor:
Anna Piekarczyk
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:59
Sieć wodociągowa w Dąbrowie Tarnowskiej będzie pod specjalnym nadzorem
-
07:35
Tuchów już nie jest gminą z najgorszym powietrzem w regionie tarnowskim
-
07:25
Ingres w czasie próby. Kardynał Grzegorz Ryś i Kościół w drodze
-
06:57
Pierwsza inwestycja „Da Się!” powstaje przy pl. Bohaterów Getta
-
06:32
Poniedziałek w Małopolsce z niewielką ilością chmur. Noc będzie chłodna
-
06:07
Strefa Czystego Transportu w Krakowie: dziś ruszają stacjonarne punkty obsługi mieszkańców
-
22:42
Seria wypadków na małopolskich drogach. Przymrozki sprawiły, że jest ślisko
-
22:01
Krakowianin zamordowany w rosyjskim więzieniu
-
21:05
Brainwashing: jak działa i kto jest na niego podatny?
-
18:45
Lista Niezapomnianych Przebojów Not:1596 14.12.2025
-
18:15
Chciała dorobić do emerytury. Seniorka z Tuchowa straciła 72 tysiące złotych
-
18:01
Czym jest system HIS? Czym się charakteryzuje?
-
17:53
Twoja prywatna POZ w praktyce: jak korzystać z podstawowej opieki bez kolejek
-
17:28
Co kupić na prezent do nowej kuchni?