Wezwanym na miejsce strażakom udało się wyciągnąć mężczyznę bez większego problemu, jeden ze strażaków był bowiem klientem tego banku i miał ze sobą kartę potrzebną do otwarcia drzwi. Mężczyzna został przebadany przez pogotowie, nie wymagał jednak hospitalizacji. Na miejscu sprawę wyjaśnia także policja.
- A
- A
- A
Chciał wypłacić gotówkę, utknął w placówce bankowej. Na pomoc ruszyli strażacy
Z nietypowym zgłoszeniem musieli w niedzielę rano poradzić sobie tarnowscy strażacy. Wezwani zostali do mężczyzny, który utknął w placówce bankowej przy ulicy Krakowskiej w Tarnowie. Jak wynikała z jego telefonu do służb ratunkowych, chciał wypłacić gotówkę w bankomacie, który znajdował się wewnątrz banku. Aby wejść do środka, konieczna jest karta. Mężczyzna wszedł do środka, ale nie potrafił się już wydostać, bo jak tłumaczył, jego karta została uszkodzona.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
22:49
Festiwal Muzyki Filmowej. Wielkie talenty odebrały nagrody
-
21:56
"Bartek" dla ludzi? Dawny ośrodek nad Jeziorem Rożnowskim może dostać drugie życie
-
18:28
Bezpłatna komunikacja, maszkaron i Make Life Harder - Tarnów walczy o wysoką frekwencję
-
17:46
Jak ta polana pachnie!
-
17:23
Specjalne wydanie Festiwalowego Studia Radia Kraków
-
17:22
Polana Muzyki i Światła w Krynicy już zachwyca i... relaksuje
-
16:49
Co czwarty autobus w Krakowie będzie zeroemisyjny. MPK rozstrzygnęło przetrag na dostawę kolejnych elektryków
-
15:40
Awanturnik w samolocie. W Krakowie zapadł pierwszy w historii wyrok w sprawie agresywnego pasażera
-
14:55
Autobusowy powrót do przeszłości. Jelcze PR110 już na ulicach Krakowa
-
13:52
Spokojna cisza wyborcza w Małopolsce. Tylko trzy przypadki wykroczeń
-
12:48
Życie można ogarniać także dzięki bieganiu
-
12:26
Mrówki, korniki, pająki. W Krakowie trwają Dni Owada. ZDJĘCIA
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze