- A
- A
- A
Jak reklama wpływa na dziecko?
Są kolorowe, beztroskie, krótkie i powtarzalne. Reklamy, pomimo iż często ich nie zauważamy, wywierają ogromny wpływ na odbiorcę, zwłaszcza dziecko. Reklamie telewizyjnej stawiany jest często zarzut kształtowania u dzieci materialistycznego stylu życia, czyli uznawania posiadania dóbr materialnych za najważniejszy życiowy cel. Dziecko chce posiadać reklamowane produkty, gdyż wierzy, że będzie szczęśliwe, zadowolone i akceptowane. Czy zatem reklama tylko w negatywny sposób oddziałuje na młodego konsumenta, czy można doszukać się w niej głębszych, ideologicznych treści? Jak reklama wpływa na dziecko i jak rodzic powinien się do tego odnieść – o tym Wioletta Gawlik rozmawia z dr hab. Dorotą Kubicką - psycholog zajmującą się badaniem wpływu przekazów medialnych na ludzki umysł oraz Agatą Burnatowską, pracującą w agencji reklamowej, zajmującą się planowaniem komunikacji z konsumentami.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
06:35
Pochmurny czwartek w Małopolsce. Do 20 stopni na wschodzie regionu
-
06:07
Wiadomości komunikacyjne Radia Kraków 18.09
-
21:35
Wschodnia obwodnica Tarnowa w najbliższym czasie nie powstanie
-
21:23
Zaniedbany teren zmieni się w park? Jest rezolucja radnych
-
20:48
Radni Krakowa niemal jednogłośnie za podatkiem od pustostanów
-
18:56
Czołowe zderzenie na drodze w powiecie olkuskim
-
18:26
Krakowscy archeolodzy dokonali przełomowych odkryć. W Kolorado!
-
16:24
Od nowego roku wzrosną podatki od nieruchomości w Tarnowie
-
16:24
Policja nie potwierdza, że w krakowskich wodociągach doszło do próby sabotażu
-
15:27
Ranny niedźwiedź błąkał się kilka dni. Sekcja ujawniła przyczynę śmierci
-
15:10
Kangur widziany na os. 1000-lecia. Nietypowy uciekinier został już schwytany
-
13:30
Przełomowe badania archeologów z Krakowa w Kolorado. "Odkryliśmy ogromne bogactwo sztuki naskalnej"