- A
- A
- A
Jak reklama wpływa na dziecko?
Są kolorowe, beztroskie, krótkie i powtarzalne. Reklamy, pomimo iż często ich nie zauważamy, wywierają ogromny wpływ na odbiorcę, zwłaszcza dziecko. Reklamie telewizyjnej stawiany jest często zarzut kształtowania u dzieci materialistycznego stylu życia, czyli uznawania posiadania dóbr materialnych za najważniejszy życiowy cel. Dziecko chce posiadać reklamowane produkty, gdyż wierzy, że będzie szczęśliwe, zadowolone i akceptowane. Czy zatem reklama tylko w negatywny sposób oddziałuje na młodego konsumenta, czy można doszukać się w niej głębszych, ideologicznych treści? Jak reklama wpływa na dziecko i jak rodzic powinien się do tego odnieść – o tym Wioletta Gawlik rozmawia z dr hab. Dorotą Kubicką - psycholog zajmującą się badaniem wpływu przekazów medialnych na ludzki umysł oraz Agatą Burnatowską, pracującą w agencji reklamowej, zajmującą się planowaniem komunikacji z konsumentami.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
21:53
Czym jest rekonstrukcja rządu?
-
21:25
Nie żyje 8-latek ranny w wypadku w Spytkowicach
-
20:58
Ekstraklasa rośnie w siłę. Małopolskie kluby zaczynają nowy sezon
-
20:30
Otwarcie ulicy Krakowskiej w Nowym Sączu
-
20:16
Cracovia bije mistrza na jego stadionie
-
19:39
Rekonstrukcja bitwy o Tobruk na Pustyni Błędowskiej. Stu rekonstruktorów w akcji
-
19:01
Renesansowy balkon na wieży Mariackiej odzyskuje dawny blask
-
17:41
Zwycieski Bruk-Bet, Wieczysta z remisem
-
16:56
"Dzieciaki kontra kryzys" i "Podaj dalej" – książki, które budują most między pokoleniami i uczą, że dobro wraca
-
16:48
Nowy odcinek ścieżki wokół Pustyni Błędowskiej już otwarty [ZOBACZ ZDJĘCIA]
-
16:34
Letnie święto animacji w Krakowie
-
22:30
Karczmy na lodzie i sarmacki horror, czyli wokół "Krzywdy" Pawła Rzewuskiego