- A
- A
- A
Trup nadziewany kulą na dziale mięsnym. Etykiety zastępcze uświadamiają klientów.
Z Jackiem Szlakiem, redaktorem naczelnym portalu Marketing przy kawie rozmawiamy o akcji wiralowej Bartłomieja Kiełbowicza. Trup nadziewany kulą na dziale mięsnym. Etykiety zastępcze uświadamiają klientów.
Autor:
Anna Piekarczyk
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
18:34
Co się działo w szpitalu im. Narutowicza w Krakowie? Długi, niebotyczne premie i zmniejszanie liczby łóżek
-
18:34
Zmiana rywalki Igi Świątek
-
17:47
Co się zmieni po wyborach w USA? "Musimy poczekać. Trump często mówi jedno, a robi drugie"
-
17:02
Jedziesz z Krakowa w Bieszczady pociągiem? Uważaj na wagon widmo!
-
16:55
Pożar w Ropicy Polskiej koło Gorlic
-
16:00
Kino Młoda Gwardia, Lubicz 15: Najpierw kino, potem nocny klub, teraz ruina
-
15:37
11. Festiwal Literatury dla Dzieci w Radiu Kraków
-
15:14
Krakowska Akademia Musicalu: "Uczymy współpracy, nie rywalizacji"
-
15:02
Amerykanista o wyniku wyborów w USA: Populizm bierze górę
-
14:59
Liga hokejowa też ma przerwę, tu też czas dla reprezentacji
-
14:41
Północna obwodnica Krakowa: wiadomo, że w tym roku nią pojedziemy, ale jest problem
-
14:41
Wojewoda Małopolski w obronie kibiców. "Bojkot Wisły Kraków to dyskryminacja"