- A
- A
- A
Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekami
Co wpływa na decyzje zakupowe podejmowane przez seniorów? Jak bardzo osoby starsze podatne są na przekaz reklamowy? Na niespełna miesiąc przed Bożym Narodzeniem w audycji "Czuję się młodo" w sobotę 25 listopada rozmawialiśmy o tym z dr Magdaleną Dołhasz z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, która badała kwestię oddziaływania przekazu marketingowego na seniorów. Jak przyznała, chociaż handel zaczął już dostrzegać potencjał srebrnej gospodarki i dojrzałych klientów, to w języku marketingu wciąż dominuje stereotypowe postrzeganie seniorów. Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekamiKomentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:01
50 tysięcy kary za niezaszczepienie dziecka? To klasyczna "wrzutka" pełna półprawd i manipulacji
-
06:35
Azoty pozbędą się kuli u nogi? Jest propozycja Orlenu
-
06:13
Czwartek w Małopolsce z chmurami i umiarkowanym ciepłem
-
06:12
Aktualności komunikacyjne 16.10.25
-
01:04
Doktorat z alternatywy. Plug Doctors znów na scenie
-
22:04
Jak to jest być seniorem? Tarnowska młodzież i "symulator starości"
-
20:45
Biologia komórki, chemia supramolekularna, mentalne podróże - znamy laureatów Nagrody Narodowego Centrum Nauki
-
20:26
Anglojęzyczny teatr KITE. Sztuka, która pyta o moralność, współudział i przetrwanie
-
19:57
Pożar miejskiego archiwum. Sąd podtrzymuje wyrok dla głównego rzeczoznawcy
-
18:41
Polskie szachistki mistrzynami Europy!
-
18:26
„Pozytywna energia” w służbie propagandy. Jak Rosja rozgrywa krakowski Rynek
-
10:45
Kraków Michała Hankusa - odc. I
-
20:51
Poezja w piosenkach, czyli autobiograficzna opowieść Michała Zabłockiego