- A
- A
- A
Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekami
Co wpływa na decyzje zakupowe podejmowane przez seniorów? Jak bardzo osoby starsze podatne są na przekaz reklamowy? Na niespełna miesiąc przed Bożym Narodzeniem w audycji "Czuję się młodo" w sobotę 25 listopada rozmawialiśmy o tym z dr Magdaleną Dołhasz z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, która badała kwestię oddziaływania przekazu marketingowego na seniorów. Jak przyznała, chociaż handel zaczął już dostrzegać potencjał srebrnej gospodarki i dojrzałych klientów, to w języku marketingu wciąż dominuje stereotypowe postrzeganie seniorów. Dr Magdalena Dołhasz w Radiu Kraków: Seniorzy nie chcą, by handel kojarzył ich wyłącznie z chorobami i lekamiKomentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
09:18
O 12:00 druga tura rozmów dotyczących wynagrodzeń w chrzanowskim Valeo
-
09:13
Edyta Bartosiewicz/Sinfonia Varsovia "To Jest Mój Sen"
-
09:04
Klucz bezpieczeństwa czy wytrych do konta? Nowa pułapka cyberoszustów
-
08:50
Wojewoda małopolski zamierza zaskarżyć uchwałę o zakazie fajerwerków w Krakowie
-
08:15
Daria Gosek-Popiołek o nowym zarządzie Nowej Lewicy: "To dobry punkt wyjścia do zmian"
-
07:59
Sieć wodociągowa w Dąbrowie Tarnowskiej będzie pod specjalnym nadzorem
-
07:35
Tuchów już nie jest gminą z najgorszym powietrzem w regionie tarnowskim
-
07:25
Ingres w czasie próby. Kardynał Grzegorz Ryś i Kościół w drodze
-
06:57
Pierwsza inwestycja „Da Się!” powstaje przy pl. Bohaterów Getta
-
06:32
Poniedziałek w Małopolsce z niewielką ilością chmur. Noc będzie chłodna
-
06:07
Strefa Czystego Transportu w Krakowie: dziś ruszają stacjonarne punkty obsługi mieszkańców
-
22:42
Seria wypadków na małopolskich drogach. Przymrozki sprawiły, że jest ślisko
-
22:01
Krakowianin zamordowany w rosyjskim więzieniu
-
21:05
Brainwashing: jak działa i kto jest na niego podatny?