Do niedawna rejestracja osobista w tarnowskiej przychodni był czynna do 19.00, jednak przychodnia zrezygnowała z tego. Jak przyznaje prezes Piotr Augustyński, rejestratorki przeniesiono na poranne dyżury, aby zmniejszyć kolejki oraz na dyżury telefoniczne, aby nie czekać długo na połączenie z przychodnią.

"Przesunęliśmy cały zespół rejestratorski na godziny poranne do naszego nowego call center, którego skład zwiększyliśmy prawie trzykrotnie, po to, żeby skrócić rejestrację telefoniczną, która była najbardziej oblegana. Do tej pory trzeba było czekać na połączenie telefoniczne 40-50 minut, jak ktoś miał szczęście, pół godziny. W tej chwili to są 3 minuty" - mówi Augustyński.

Równocześnie prezes przychodni przypomina, że w godzinach popołudniowych można skorzystać ze specjalnej skrzynki do rejestracji - do niej należy wrzucić po południu wypisaną przez lekarze kartkę do rejestracji.

Jak dodaje Piotr Augustyński, przychodnia postara się bardziej bardziej wyeksponować skrzynkę do rejestracji popołudniowej, skoro nie wszyscy pacjenci wiedzą o takiej możliwości. Mają się tez pojawić dodatkowe informacje dotyczące takiej możliwości.