- A
- A
- A
Pierwsi Tarnowianie odbierają już elektroniczne karty mieszkańca
Karta ma usprawnić korzystanie z usług miejskichTarnów jest pierwszym miastem w Małopolsce które wprowadziło tzw "miejski dowód osobisty". Na chwile obecną w tarnowskim magistracie wniosek o wydanie karty złożyło już ponad 100 osób. Karta służyć ma do bezgotówkowego korzystania z usług miejskich i załatwiania spraw urzędowych na początku jednak będzie wykorzystywana głównie do korzystania z komunikacji miejskiej. Od lipca w tarnowskich autobusach pojawiają się kontrolerzy ze specjalnymi czytnikami do sprawdzania kart mówi Krzysztof Kluza dyrektor zarządu komunikacji miejskiej w Tarnowie.
Każdy kto zdecyduje się wyrobić elektroniczną kartę mieszkańca może liczyć na 10 % rabat przy zakupie biletów okresowych w Tarnowie.
Elektroniczne karty mieszkańca są wydawane bezpłatnie.
(aw)
Każdy kto zdecyduje się wyrobić elektroniczną kartę mieszkańca może liczyć na 10 % rabat przy zakupie biletów okresowych w Tarnowie.
Elektroniczne karty mieszkańca są wydawane bezpłatnie.
(aw)
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
14:28
LOT-em z Krakowa bezpośrednio do Barcelony, Madrytu i Rzymu
-
14:27
Przez dobę bez ciepłej wody i ogrzewania. Wszystko przez... maszynę budowlaną
-
13:35
Most Caritasu i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Nowym Sączu
-
13:00
Korepetycje z edukacji zdrowotnej. Lekcja 2: "Myślimy, bo jemy tłuszcze"
-
12:39
Ustawa o statusie osoby najbliższej – kompromis czy eufemizm dla związków partnerskich?
-
12:22
Zagraniczni studenci na kierunkach medycznych UJ
-
12:07
Na A4 w Kłaju przewróciła się laweta. Droga już przejezdna
-
11:55
Dwóch nietrzeźwych 16-latków na hulajnodze. Jeden jest w bardzo ciężkim stanie
-
11:31
Kara dla Wisły Kraków zmniejszona
-
11:08
Dezinformacja w energetyce
-
10:44
Zaginął 16-letni Marcel Szewczyk z Krakowa. ZDJĘCIE, RYSOPIS
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze