Przerwa była konieczna, bo miasto zmieniło operatora strefy. Nowa firma, która będzie odpowiadać za pobieranie opłat przez najbliższe cztery lata, wymieniła wszystkie parkomaty w mieście.
Urządzenia już zostały ustawione na ulicach. Są nowe, będzie w nich można płacić kartą albo BLIKIEM. Nie będą jednak wydawać reszty przy płatnościach gotówką.
Aby pobrać bilet, kierowca będzie musiał wpisać numer rejestracyjny samochodu.
Nowością będzie też darmowy postój. Kierowcy, którzy na chwilę przyjadą do centrum, będą mogli bez opłat zaparkować na 20 minut. Konieczne będzie jednak pobranie biletu zerowego w parkomacie. Zerowy bilet będzie można jednak pobrać maksymalnie dwa razy na dobę i w odstępie minimum godziny.
Opłaty za postój w centrum Chrzanowa są pobierane od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.
- A
- A
- A
Koniec darmowego postoju w centrum Chrzanowa
Po blisko dwóch miesiącach przerwy od poniedziałku 25 października kierowcy znów będą musieli płacić za postój w strefie.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
06:19
Pochmurna środa, a noc już wyraźnie chłodna
-
06:06
Śmiertelny wypadek w powiecie tarnowskim. Uwaga na utrudnienia!
-
23:41
Heavy Pop Fest – rock nie jeden ma ciężar
-
22:30
Co robiła jedna kobieta wśród czterdziestu mężczyzn? Była pionierką
-
20:11
Drobny upominek dla faceta – praktyczne i kreatywne pomysły
-
19:44
Niedźwiedzie na Jaworzynie Krynickiej – kolejne nagrania z fotopułapek
-
19:04
250 mln zł na nową linię tramwajową. Kraków stara się o unijne dofinansowanie
-
18:05
Tramwaje dwukierunkowe zmienią Kraków. Pożegnanie "akwariów" już naprawdę blisko
-
16:51
Próba sabotażu krakowskich wodociągów. Dwóch obcokrajowców zatrzymanych
-
16:47
"Filmowe oblicza Jury nad Zalewem Chechło" - tak brzmi hasło trzebińskiej odsłony tegorocznej edycji Juromanii
-
16:38
Hałas w Płaszowie. Mieszkańcy się skarżą, miasto odpowiada
-
15:52
„Iskierka” gaśnie? Rodzice walczą o przedszkole przy Staffa w Krakowie
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze