Przerwa była konieczna, bo miasto zmieniło operatora strefy. Nowa firma, która będzie odpowiadać za pobieranie opłat przez najbliższe cztery lata, wymieniła wszystkie parkomaty w mieście.
Urządzenia już zostały ustawione na ulicach. Są nowe, będzie w nich można płacić kartą albo BLIKIEM. Nie będą jednak wydawać reszty przy płatnościach gotówką.
Aby pobrać bilet, kierowca będzie musiał wpisać numer rejestracyjny samochodu.
Nowością będzie też darmowy postój. Kierowcy, którzy na chwilę przyjadą do centrum, będą mogli bez opłat zaparkować na 20 minut. Konieczne będzie jednak pobranie biletu zerowego w parkomacie. Zerowy bilet będzie można jednak pobrać maksymalnie dwa razy na dobę i w odstępie minimum godziny.
Opłaty za postój w centrum Chrzanowa są pobierane od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.
- A
- A
- A
Koniec darmowego postoju w centrum Chrzanowa
Po blisko dwóch miesiącach przerwy od poniedziałku 25 października kierowcy znów będą musieli płacić za postój w strefie.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
08:34
Za nami 42. PZLA Mistrzostwa Polski U23. "Cieszymy się, że ogólnopolskie imprezy wracają do Krakowa"
-
07:40
Upalna niedziela w Małopolsce
-
07:00
Turystyczny potencjał polskiej wsi
-
20:59
Pożar w restauracji w Więckowicach koło Tarnowa
-
19:20
Olkusz: Zaginęła 13-letnia Anna Dubaj
-
19:02
Rowerowy raj w sercu Beskidu Sądeckiego. To miejsce zachwyci każdego rowerzystę!
-
18:45
Wimbledon: Iga Świątek w czwartej rundzie
-
18:30
Morskie Oko to nie kąpielisko, a Giewont to nie plac zabaw. O czym zapominają turyści
-
16:34
Masowy wypadek, samobójca, ukąszenie żmii – ratownicy sprawdzali się w boju
-
16:03
Polki górą w Krakowie! Mirosław i siostry Kałuckie w finale
-
15:27
998 strażaków z całej Polski zdobyło Babią Górę
-
15:05
Wiejski jazzbandyta i elektroniczna głowa Trzeciaka. Rozmowa z Garym Gwaderą
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze