- Sprawdzajmy również ogóle warunki umowy, gdyż bardzo często biura kuszą klienta sloganami reklamowymi, takimi jak gwarancja zwrotu pieniędzy, rezerwacja bez ryzyka, czy ubezpieczenie od rezygnacji z opcją Covid. Zawsze zwracajmy jednak uwagę na ogólne warunki, które regulują tę dodatkową usługę - apeluje Krzysztof Majcher, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta w Gorlicach.
Dzięki temu będziemy wiedzieć, czy w przypadku wystąpienia okoliczności, na które nie mamy wpływu, będziemy mogli uzyskać zwrot pieniędzy za wyjazd.
(Maciej Wodziński/jp)
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.