- Sprawdzajmy również ogóle warunki umowy,  gdyż bardzo często biura kuszą klienta sloganami reklamowymi, takimi jak gwarancja zwrotu pieniędzy, rezerwacja bez ryzyka, czy ubezpieczenie od rezygnacji z opcją Covid. Zawsze zwracajmy jednak uwagę na ogólne warunki, które regulują tę dodatkową usługę - apeluje Krzysztof Majcher, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta w Gorlicach.

Dzięki temu będziemy wiedzieć, czy w przypadku wystąpienia  okoliczności, na które nie mamy wpływu, będziemy mogli uzyskać zwrot pieniędzy za wyjazd.

 

(Maciej Wodziński/jp)

 

 


Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.