"Mamy dwa ważne przystanki. Z przystanku Kraków-Krzemionki będzie łatwe zejście do przystanku autobusowego i tramwajowego. W bardzo bliskiej odległości znajduje się terminal autobusowy. Jest możliwość przesiadania się do każdego rodzaju komunikacji obsługującej Kraków" - zapewnia Rafał Zahuta z PKP.

Tomasz Wójcik, kierownik budowy, zapewnia, że roboty żelbetowe zostaną ukończone za dwa do trzech tygodni, a potem wykonawca skupi się na pracach wykończeniowych. Na Zabłociu montowane są już windy, a za dwa tygodnie zamontowane zostaną schody ruchome.

Dariusz Bac z Budimexu dodaje, że najtrudniejsze roboty już zostały wykonane. Najtrudniejsze w inwestycji było utrzymanie ruchu samochodowego, tramwajowego oraz kolejowego.

Teraz prace skupiają się na montowaniu wiat przystankowych, zadaszenia pod peronami i budowie schodów i wind, które ułatwią poruszanie się między przystankami.

 

 

 

(Dominika Baraniec/ew)

Obserwuj autorkę na Twitterze: