"Podglądanie języka" od poniedziałku do piątku o 9:40. Zapraszamy!
- A
- A
- A
"Twój doradca finansowy". O języku reklamy
Gdy zaimek dzierżawczy przestaje prezentować własność, a pokazuje przywiązanie do przedmiotu lub osoby. W tym "Podglądaniu języka" rozmawiamy o języku reklamy i o tym, jak potrafi ona zmieniać znaczenie słów. Posłuchaj:Komentarze (0)
Najnowsze
-
14:31
Co zmieni ustawa o sztucznej inteligencji?
-
14:10
Zbiorniki retencyjne wzdłuż rzeki Prądnik mają uratować zalewane podkrakowskie wsie
-
13:40
Apelowali mieszkańcy i aktywiści – Modrzejówka zostanie wyremontowana
-
13:19
Zbiornik Czorsztyński jest gotowy na przyjęcie większych opadów
-
12:54
Będziesz pan zadowolony... Zapłacił za nowy telefon, a dostał wafle
-
12:49
Chaos wartości, smartfonowa samotność i hejt. Zaniedbujemy odpowiedzialność za siebie samych
-
12:13
"Berlin zagubiony we mgle, a UE musi szarpnąć cuglami". Ekonomista o wyzwaniach dla Unii Europejskiej
-
12:04
Medaliony jako punkty geodezyjne na Wawelu
-
12:01
Czy współpraca z agencją marketingową z Krakowa się opłaca?
-
11:56
Dlaczego warto inwestować w systemy zarządzania ryzykiem?
-
11:42
Chaos wartości, smartfonowa samotność i hejt. Zaniedbujemy odpowiedzialność za siebie samych