W codziennym funkcjonowaniu firmy gamifikacja może służyć jako narzędzie motywacyjne, pomagając pracownikom w osiągnięciu określonych celów oraz promując zdrową konkurencję i współpracę między zespołami.
- A
- A
- A
O grach, ale z zupełnie innej perspektywy. Gamifikacja w biznesie
Gamifikacja w biznesie to nie tylko trend, ale potężne narzędzie budowania zaangażowania i motywacji wśród pracowników i klientów. Jak wprowadzenie elementów gry do codziennej działalności firmy może przynieść wymierne korzyści? Z doktorem Robertem Szydło z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie rozmawiał Kuba Niziński
Autor:
Kuba Niziński
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
20:43
Taka gmina! Gródek nad Dunajcem buduje nowe atrakcje
-
19:57
Proces mężczyzny z Rabki, podejrzanego o próbę gwałtu na 13-latce, rozpocznie się za kilka tygodni
-
19:26
Wypadek na budowie przy placu Imbramowskim. Na pracownika spadły cegły, jest w ciężkim stanie
-
18:48
Dron spadł na teren oczyszczalni ścieków w Nowej Wsi. Skąd tam się wziął?
-
18:14
Nowe rondo w Jazowsku otwarte dla kierowców. Inwestycja zwiększy bezpieczeństwo i płynność ruchu
-
18:10
Budowa ronda w Tylmanowej
-
18:06
Czy w Tarnowie powstanie spopielarnia zwłok? Przedsiębiorca chce zbudować obiekt w Mościcach
-
17:18
Rzeczy, których potrzebuje współczesny przedsiębiorca od nowoczesnego księgowego
-
17:03
Rekonstrukcja kościoła pw. św. Heleny w Nowym Sączu
-
17:00
Tarnów bez obwodnicy. Co poszło nie tak w rozmowie z mieszkańcami?
-
16:47
Estakada na trasie S7 w Mistrzejowicach prawie gotowa. Waży 55 tysięcy ton i ma prawie dwa kilometry
-
16:15
Pendolino do Zakopanego. Pierwszy kurs już w październiku