- A
- A
- A
Tatry: 2,3 godziny w kolejce do kolejki
W szczycie sezonu turystycznego w Tatrach ogromna kolejka turystów ustawia się do... kolejki na Kasprowy Wierch. Te osoby, które nie mają biletów zakupionych w przedsprzedaży PKL, muszą odstać nawet kilka godzin. Od czasu do czasu pojawiają się informacje o 5 godzinach, ale tak naprawdę czas czekania to najczęściej 2-3 godziny.Latem kolejka linowa na Kasprowy Wierch zgodnie z ograniczeniem Ministra Ochrony Środowiska może przewozić jedynie połowę zimowej liczby pasażerów. Wagoniki w ciągu godziny obecnie wwożą 180 osób. Stąd gigantyczne kolejki czekających na wyjazd turystów. Dodatkowo poza kolejnością na górę wjeżdżają ci, którzy bilety zakupili wcześniej.
Przypominamy, że na Kasprowy Wierch można też wejść na nogach.
Przemysław Bolechowski, jgk
Komentarze (0)
Najnowsze
-
21:55
Nie tylko na wnuczka. Jak możemy zostać oszukani?
-
20:02
Vive l’Art - XI Salon ZPAP OK w Pałacu Sztuki - otwarty
-
19:51
"Złota Rękawica" została w Małopolsce
-
19:51
Komisja Dyscyplinarna uchyliła zawieszenie dyrektora krakowskiego liceum. Zdecydował jeden szczegół
-
18:29
"Biedny", "skromny", "stabilny"? Tarnów ma budżet na 2026 roku
-
17:30
W Krakowie więcej zapłacimy za bilety MPK. Ekspert: to uzasadnione, pod jednym warunkiem
-
17:19
Utrudnienia na drogach Małopolski. Pożar ciężarówki na A4 i kilka kolizji
-
16:42
Tak odblokowali tramwaj na Długiej. Zobacz nagranie
-
16:23
Biometanownia w gminie Skrzyszów raczej nie powstanie. Inwestor może się wycofać
-
15:46
Biblioteka Kraków. 60 fili, jedna karta i coraz więcej nowych przestrzeni dla czytelników
-
15:16
Dlaczego deficyt Krakowa nie musi oznaczać katastrofy. Ekonomista wyjaśnia
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze