- To nawiązanie do kolejowych tradycji miasta. Nawiązuje ono do naszej historii. Myślę o Fabloku i naszym herbie. Kreski poziome są wyprowadzone z naszego herbu. Pozostałe z koła lokomotywy - mówi Robert Maciaszek, burmistrz Chrzanowa.
Nowy znak będzie na wszystkich materiałach gminy. Logo, z pewnymi modyfikacjami, będzie wykorzystywane też przez gminne jednostki - bibliotekę, ośrodek pomocy społecznej, czy dom kultury i basen.
Oprócz logo jest też nowe hasło promocyjne - "Ja to Chrzanów". "Chcemy promować naszą gminę, pokazując to, co na pierwszy rzut oka wydaje się naszą słabością. My chcemy to przekuć w sukces. W Chrzanowie żyje się wolniej, mamy piękne lasy, tereny zielone, żyje się u nas spokojniej. To zaleta w stosunku do dużych aglomeracji i betonowych osiedli" - tłumaczy burmistrz Robert Maciaszek.
Było to już trzecie podejście do stworzenia logo Chrzanowa. W 2015 znak zaprojektował lokalny grafik, rok później ogłoszono otwarty konkurs, w obu przypadkach propozycje odrzucono.
Nowy system identyfikacji wizualnej kosztował Chrzanów 76 tysięcy złotych. Oprócz projektu logo to także materiały i gadżety promocyjne.
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.
(Marek Mędela/ko)