„Mimo znacznego zmniejszenia ruchu pasażerskiego w Kraków Airport wciąż dbamy o podwyższanie standardów świadczonych usług dla pasażera. Cieszymy się, że krakowskie lotnisko znalazło się w czołówce najlepszych, europejskich portów lotniczych obsługujących rocznie do 15 milionów pasażerów. Niezależnie od wielu restrykcji i obostrzeń, które muszą spełnić podróżujący #PROSTOzKRAKOWA i Małopolski, nasi pasażerowie wysoko oceniają stopień satysfakcji z oferowanych przez nas usług”. – powiedział Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.

„Dziękuję całej drużynie Kraków Airport za to, że każdego dnia w bardzo trudnym czasie pandemii, mimo licznych wyzwań, błyskawicznie i skutecznie podejmują działania na najwyższym poziomie zapewniające bezpieczeństwo pasażerom i wszystkim pracującym na lotnisku. Dziękuję także wszystkim współpracującym służbom za doskonałą współpracę w Kraków Airport” - dodał Radosław Włoszek, Prezes Zarządu Kraków Airport.

 

 

mat.prasowe/jgk


Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.