"Kluczową rzeczą jest analiza ofert - czy wszystkie spełniają wymagania, czy nie podlega ktoś wykluczeniu. Na tym etapie kierujemy się tylko i wyłącznie przepisami prawa. Analizujemy oferty na podstawie dokumentów, które były wymagane przy składaniu tych ofert. Do końca miesiąca analiza zostanie przeprowadzona i po tym okresie można ewentualnie rozpatrywać jakieś inne dokumenty". - przekonuje zastępca dyrektora Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie Adam Gurgul.
Podczas czwartkowej nadzwyczajnej sesji rady miasta radni mają głosować nad dołożeniem 300 tysięcy złotych na remont płyty Rynku. To dokładnie tyle, ile brakuje do podpisania umowy ze wspomnianym wykonawcą.
Jednak zastępca dyrektora Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie przekonuje, że to wcale nie oznacza, że ta firma zostanie wybrana. "Proces badania ofert trwa i mogą różne rzeczy wyjść"...
Bartłomiej Maziarz/bp