Każda z 55 małopolskich placówek będzie musiała mieć sprzęt rejestrujący zgłoszenia, a także urządzenie do archiwizowania nagrań. Wymóg ten od nowego roku wprowadza rozporządzenie Ministerstwa Zdrowia.
Jeśli przychodnie go nie spełnią, m ogą stracić kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia - tłumaczy Radiu Kraków rzeczniczka małopolskiego oddziału NFZtu, Jolanta Pulchna.
Pogotowie telefony od pacjentów nagrywa od dawna, jednak mimo to dyspozytorom nie udaje się uniknąć wpadek - przykładowo w maju dyspozytorka z tarnowskiego pogotowia nie wysłała karetki do dziewczynki, która spadła z drzewa i złamała rękę, bo gdy w telefonie usłyszała głos dziecka uznała, że to tylko głupi żart.
Ewa Ostapowicz.
- A
- A
- A
Przychodnie będą nagrywać telefony od pacjentów
"Uprzejmie informujemy, że rozmowa będzie nagrywana" - od stycznia taki komunikat usłyszymy, dzwoniąc w nocy do przychodni. Lecznice, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia, będą musiały rejestrować rozmowy telefoniczne z pacjentami.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
10:42
Wyjątkowy muzyczny pociąg wyjechał z dworca w Krakowie
-
10:10
Wigilia przyjazna dzieciom – jak pogodzić tradycję ze smakiem najmłodszych?
-
09:36
Scrooge, Dickens i pytanie o to, czy człowiek może się zmienić
-
09:19
Wigilia bez barier. W Brzesku od 32 lat nikt nie zostaje sam
-
08:41
Gdzie ci skoczkowie z tamtych lat???
-
08:11
W niedzielę zaczyna się astronomiczna zima
-
07:52
Święta pod znakiem mrozu? Wiemy, jaka będzie pogoda
-
07:05
Tragiczna niedziela na małopolskich drogach. Zginęły dwie osoby, jedna w "korytarzu życia"
-
22:05
Tylmanowa: wjechał w mur i zostawił auto na jezdni
-
21:23
Nie żyje Michał Urbaniak
-
20:02
Kolizja w Zubrzyku. Przerwa w ruchu kolejowym w Dolinie Popradu do niedzielnego wieczora
-
16:39
„Co ja mam do powiedzenia?” O pamiętnikach wiejskich kobiet
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze