Radny Krakowa Piotr Moskała złożył w tej sprawie interpelację do prezydenta miasta. W odpowiedzi Aleksander Miszalski zapewnił, że miasto zobowiązuje się do naprawy zniszczonych ulic po zakończeniu budowy linii tramwajowej do Mistrzejowic.
Prezydent odpisał nam, że drogi, które nie zostały zniszczone bezpośrednio, ale pośrednio, czyli przez objazdy dla budowy, zostaną wciągnięte na listę rankingową ulic do naprawy i zaraz po zakończeniu budowy tramwaju te ulice zaczną być remontowane. One się w dużej mierze rozpadły, nie wytrzymały tak dużego ruchu
– mówi radny Moskała.
Mowa między innymi o ulicy Dobrej, Miśnieńskiej czy Brogi.
Po zakończeniu wszystkich prac budowlanych Zarząd Dróg Miasta Krakowa zinwentaryzuje te wszystkie ulice, które sąsiadują właśnie z KST IV, sprawdzi i zaraportuje, jak wygląda stan technicznych tych właśnie ulic. Następnie te ulice, w zależności od tego, co wskaże ekspertyza, trafią na listę rankingową do programu modernizacji dróg w Krakowie
– mówi Krzysztof Wojdowski z ZDMK.
Ulice, po których porusza się natomiast ciężki sprzęt będą wyremontowane przez wykonawcę linii tramwajowej, czyli firmę Gulermak.