- A
- A
- A
Korale promują Małopolskę. Zobacz na zdjęciach
30 ogromnych kul czerwonych korali przyozdobiło krakowski Rynek. To nie nowa akcja artystyczna, ale sposób na promocję Małopolski.Korale promują Małopolskę
Koralowe kule wykorzystane są do ekspozycji fotografii 3D na zasadzie fotoplastykonu. Fotografie prezentują wszystko to, z czego dumna jest Małopolska.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
crop_free
1
/ 11
W Krakowie niekonwencjonalną instalację będzie można oglądać do 7 sierpnia. W kolejnych tygodniach instalacja stanie przy warszawskim Pałacu Kultury i Nauki oraz na deptaku w Krynicy Zdroju.
Dlaczego korale? Mądrość ludowa mówi, że posiadają magiczną moc. Kojarzą się też z małopolskimi strojami ludowymi. Motyw korala od kilku lat wykorzystywany jest do promocji regionu.
Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
09:03
Małopolska na dwóch kółkach. Trasa 2: z Nowego Targu do Szczawnicy
-
08:34
Za nami 42. PZLA Mistrzostwa Polski U23. "Cieszymy się, że ogólnopolskie imprezy wracają do Krakowa"
-
08:30
Na dwóch kółkach z Nowego Targu do Szczawnicy. Najpiękniejsza trasa rowerowa w Małopolsce?
-
07:40
Upalna niedziela w Małopolsce
-
07:00
Turystyczny potencjał polskiej wsi
-
20:59
Pożar w restauracji w Więckowicach koło Tarnowa
-
19:20
Olkusz: Zaginęła 13-letnia Anna Dubaj
-
19:02
Rowerowy raj w sercu Beskidu Sądeckiego. To miejsce zachwyci każdego rowerzystę!
-
18:45
Wimbledon: Iga Świątek w czwartej rundzie
-
18:30
Morskie Oko to nie kąpielisko, a Giewont to nie plac zabaw. O czym zapominają turyści
-
16:34
Masowy wypadek, samobójca, ukąszenie żmii – ratownicy sprawdzali się w boju
-
16:03
Polki górą w Krakowie! Mirosław i siostry Kałuckie w finale
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze