- Dokładnie sprawdzajmy oferty pochodzące od nieznanych firm. Zapoznajmy się z regulaminem sklepu. Rzetelny sprzedawca podaje na stronie internetowej swoje dane teleadresowe. Jeśli ich nie ma, nie ufajmy mu. Nie należy ulegać presji wykonywania natychmiastowych przelewów. Nie przyspieszy to realizacji transakcji - przypomina Krzysztof Majcher, powiatowy rzecznik praw konsumenta w Gorlicach.

Pamiętajmy, aby przy odbiorze zamówionego towaru sprawdzić zawartość przesyłki, najlepiej w obecności kuriera. W ostatnich miesiącach do rzecznika praw konsumenta w Gorlicach wpłynęło kilkadziesiąt reklamacji dotyczących zakupów internetowych. 


 

Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy


Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.

Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]

Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku  oraz Twitterze.

 

 

 

Maciej Wodziński/ko