- A
- A
- A
Jak reklama wpływa na dziecko?
Są kolorowe, beztroskie, krótkie i powtarzalne. Reklamy, pomimo iż często ich nie zauważamy, wywierają ogromny wpływ na odbiorcę, zwłaszcza dziecko. Reklamie telewizyjnej stawiany jest często zarzut kształtowania u dzieci materialistycznego stylu życia, czyli uznawania posiadania dóbr materialnych za najważniejszy życiowy cel. Dziecko chce posiadać reklamowane produkty, gdyż wierzy, że będzie szczęśliwe, zadowolone i akceptowane. Czy zatem reklama tylko w negatywny sposób oddziałuje na młodego konsumenta, czy można doszukać się w niej głębszych, ideologicznych treści? Jak reklama wpływa na dziecko i jak rodzic powinien się do tego odnieść – o tym Wioletta Gawlik rozmawia z dr hab. Dorotą Kubicką - psycholog zajmującą się badaniem wpływu przekazów medialnych na ludzki umysł oraz Agatą Burnatowską, pracującą w agencji reklamowej, zajmującą się planowaniem komunikacji z konsumentami.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
17:16
Pomoc psychologiczna dla dzieci i młodzieży zawieszona. Szpitale ratują sytuację z własnych środków
-
16:41
Czy Schengen się kończy? Polityka, migranci i populizm
-
16:10
Iga Świątek wygrywa Wimbledon, a Kraków wciąż bez kortów. „Leżymy z infrastrukturą” – mówi trener Michał Kostecki
-
15:47
Policja uważa, że Tarnów jest bezpiecznym miastem. Po piątkowych wydarzeniach będzie jednak więcej patroli!
-
15:22
30-letni Dariusz Sumek miał coś wspólnego ze śmiercią 94-latka? Poszukuje go policja. ZDJĘCIE, RYOSPIS
-
13:33
Sławosz Uznański-Wiśniewski wraca na Ziemię w kapsule Dragon
-
12:41
Czy wielojęzyczność to przeszkoda? Mózg dziecka kocha wyzwania
-
12:13
Wybiorą "Króla roweru"!
-
12:03
Tarnów: dwie osoby zatrzymane po dźgnięciu nożem 17-latka
-
11:25
Właściciel sklepów Biedronka i 32 firmy transportowe odpowiedzą za zmowę
-
11:06
Mała i duża zmiana Karty Nauczyciela. ZNP stawia warunki
-
10:09
Afrykańczyk, który swoje miejsce do życia odnalazł w Zatorze