|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Jak reklama wpływa na dziecko?

Są kolorowe, beztroskie, krótkie i powtarzalne. Reklamy, pomimo iż często ich nie zauważamy, wywierają ogromny wpływ na odbiorcę, zwłaszcza dziecko. Reklamie telewizyjnej stawiany jest często zarzut kształtowania u dzieci materialistycznego stylu życia, czyli uznawania posiadania dóbr materialnych za najważniejszy życiowy cel. Dziecko chce posiadać reklamowane produkty, gdyż wierzy, że będzie szczęśliwe, zadowolone i akceptowane. Czy zatem reklama tylko w negatywny sposób oddziałuje na młodego konsumenta, czy można doszukać się w niej głębszych, ideologicznych treści? Jak reklama wpływa na dziecko i jak rodzic powinien się do tego odnieść – o tym Wioletta Gawlik rozmawia z dr hab. Dorotą Kubicką - psycholog zajmującą się badaniem wpływu przekazów medialnych na ludzki umysł oraz Agatą Burnatowską, pracującą w agencji reklamowej, zajmującą się planowaniem komunikacji z konsumentami.

Posłuchaj audycji

Fot. pixabay

100%
0%