- A
- A
- A
Kiedy poczujemy reklamę?
Czy współczesne działania marketingowe wpływają na zmysł zapachu? Okazuje się, że tak. Hotel może przywabić zapachem, może ukołysać do snu, pobudzić ze snu, zmotywować do działania podczas konferencji lub zrelaksować tuż po niej. Jak to możliwe? O to Martę Siembab senselierkę pyta Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
17:18
Rzeczy, których potrzebuje współczesny przedsiębiorca od nowoczesnego księgowego
-
17:03
Rekonstrukcja kościoła pw. św. Heleny w Nowym Sączu
-
17:00
Tarnów bez obwodnicy. Co poszło nie tak w rozmowie z mieszkańcami?
-
16:47
Estakada na trasie S7 w Mistrzejowicach prawie gotowa. Waży 55 tysięcy ton i ma prawie dwa kilometry
-
16:15
Pendolino do Zakopanego. Pierwszy kurs już w październiku
-
16:12
Barbara Orlicz - Szczypuła i Anita Piotrowska na czele Krakowskoego Festiwalu Filmowego
-
15:55
Redyk w Szczawnicy już niebawem. Miejsc w Szczawnicy już nie ma
-
15:45
Zmiany w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa. Prezydent Miszalski odwołał dyrektorkę
-
15:22
Nowe warianty S7 z Krakowa do Myślenic znów z poślizgiem. "Chcemy dobrze się przygotować"
-
14:46
Szymon Bałek znów wygrywa z Uniwersytetem Rolniczym. NSA oddalił skargę uczelni
-
14:39
Tarnowski kompozytor zasłonił tarnowską kamienicę
-
13:10
Nowe Centrum Pomocy Dzieciom w Krakowie – pierwsza samorządowa placówka w Polsce