- A
- A
- A
Kiedy poczujemy reklamę?
Czy współczesne działania marketingowe wpływają na zmysł zapachu? Okazuje się, że tak. Hotel może przywabić zapachem, może ukołysać do snu, pobudzić ze snu, zmotywować do działania podczas konferencji lub zrelaksować tuż po niej. Jak to możliwe? O to Martę Siembab senselierkę pyta Wioletta Gawlik.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
06:09
W piątek tramwaje wrócą na most Grunwaldzki. Wiemy, jak pojedzie komunikacja miejska
-
21:13
Te tramwaje odstraszają nie tylko wyglądem. Pasażerowie mówią "dość"
-
18:11
Telebim kupiony w ramach tarnowskiego budżetu obywatelskiego kurzy się w garażu
-
17:28
Wiemy, kiedy interaktywny spis "niebieskich kopert" pojawi się w aplikacji mKraków
-
17:01
Poszukiwany lekarz, poszukiwana lekarka... Obowiązkowe feminatywy w ogłoszeniach o pracę
-
16:41
Ambitna pogoń Smoków w meczu z mistrzem Polski. "Ten wynik napawa nas optymizmem"
-
16:33
Jak zmienią się bulwary wiślane w Krakowie? Początek prac już niebawem
-
16:10
W Łuczycach pociąg potrącił młodego mężczyznę
-
15:27
Odbiór elektroodpadów – wyzwania i rodzaje elektrozłomu
-
15:14
Mówią "nie" biometanowni. Inwestor planuje kolejne instalacje w Małopolsce
-
14:47
Prezydent Nowego Sącza i jego zastępca zawieszeni z zakazem wstępu do urzędu. Nowy komunikat CBA