To dobra wiadomość dla wszystkich pasażerów krakowskiego MPK, którym powinęła się noga. Dotychczas chcąc złożyć reklamację, podróżni musieli fatygować się do siedziby firmy lub na pocztę.

"23 marca wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia dotyczącego zmian w sposobie reklamowania mandatów nakładanych na pasażerów. Bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem internetu można wysłać reklamację na adres: [email protected]. Trzeba opisać swoją syutuację i czekać 30 dni na odpowiedź.To rozwiązanie na pewno skróci kolejki" - mówi Magdalena Wasiak z ZIKiT-u.

Z nowego rozwiązania zadowolony jest Kazimierz Szczesiul, kierownik krakowskiej filii Zakładów Wielobranżowych Renoma w Sopocie. "Od dawana słyszeliśmy głosy pasażerów, domagających się uwspółcześnienia kanałów składania reklamacji, nie ukrywajmy, świat idzie do przodu" - dodaje Szczesiul.

Krakowscy kontrolerzy przeprowadzają rocznie około 200 000 kontroli, a w ciągu dwóch lat wręczyli pasażerom ponad 20 000 mandatów.

 

(Jakub Kusy/jp)