|
|
Kraków 101.6 MHz
Kraków
101.6 MHz
Tarnów
101,0 MHz
Nowy Sącz
90,0 MHz
Zakopane
100,0 MHz
Andrychów
98,8 MHz
Gorlice
97,4 MHz
Krynica-Zdrój
102,1 MHz
Rabka-Zdrój
87,6 MHz
Szczawnica
90,0 MHz
|
Kontakt 4080 (SMS)
DZIEJE SIĘ COŚ W TWOJEJ OKOLICY?
SKONTAKTUJ SIĘ!
12 200 33 33 (antena)
12 630 60 00 (recepcja)
4080 (SMS)
500 202 323 (SMS i MMS)
redakcja@radiokrakow.pl
|
A
A
A

Reklamacje pasażerów MPK także mailem, "to prawdziwa rewolucja"

"To prawdziwa rewolucja, a Kraków jest pierwszym miastem, które wprowadzi takie rozwiązanie" – tak urzędnicy krakowskiego ZIKiT-u mówią o możliwości składania reklamacji do firmy kontrolującej bilety drogą mailową.

Posłuchaj rozmowy na temat wprowadzonego ułatwienia dla pasażerów MPK

Fot. Marek Lasyk

To dobra wiadomość dla wszystkich pasażerów krakowskiego MPK, którym powinęła się noga. Dotychczas chcąc złożyć reklamację, podróżni musieli fatygować się do siedziby firmy lub na pocztę.

"23 marca wchodzi w życie nowelizacja rozporządzenia dotyczącego zmian w sposobie reklamowania mandatów nakładanych na pasażerów. Bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem internetu można wysłać reklamację na adres: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl. Trzeba opisać swoją syutuację i czekać 30 dni na odpowiedź.To rozwiązanie na pewno skróci kolejki" - mówi Magdalena Wasiak z ZIKiT-u.

Z nowego rozwiązania zadowolony jest Kazimierz Szczesiul, kierownik krakowskiej filii Zakładów Wielobranżowych Renoma w Sopocie. "Od dawana słyszeliśmy głosy pasażerów, domagających się uwspółcześnienia kanałów składania reklamacji, nie ukrywajmy, świat idzie do przodu" - dodaje Szczesiul.

Krakowscy kontrolerzy przeprowadzają rocznie około 200 000 kontroli, a w ciągu dwóch lat wręczyli pasażerom ponad 20 000 mandatów.

 

(Jakub Kusy/jp)

22%
78%