- A
- A
- A
Debata konsumencka Radia Kraków
Problemy konsumentów łączą pokolenia. Być może młodzi wspierać będą starszych konsumentów na tym trudnym i coraz bardziej skomplikowanym rynku. Jakie są najczęstsze, dzisiejsze przypadki nadużyć? Czy przede wszystkim dotyczą one osób starszych? Gośćmi debaty byli: Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Agnieszka Dziedzic - nauczycielka przedsiębiorczości z Zespołu Szkół Mechanicznych numer 1 w Krakowie, Jerzy Gramatyka - miejski rzecznik konsumentów, Jacek Ręka z Izby Rzemieślniczej i uczniowie Zespołu Szkół Mechanicznych numer 1 w Krakowie - Jan Piszczek i Łukasz Franiek.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
08:15
Jerzy Meysztowicz: Ludzie nie mogą się zniechęcić do chodzenia na wybory. Decyzja SN pogłębiła wątpliwości
-
07:52
Na Podhalu ruszył sezon wakacyjny. O czym należy bezwzględnie pamiętać?
-
07:33
Do Starej Wsi powoli wraca normalność. Służby opuszczają miejscowość
-
07:16
W czwartek znajdziemy się najdalej od Słońca
-
06:59
Wimbledon: Kamil Majchrzak zagra w środę, jeśli pozwoli pogoda
-
06:42
Od lat się o tym mówiło, nic się nie działo. Zakopane rusza z budową pierwszego publicznego żłobka i przedszkola
-
06:25
W środę zrobi się upalnie. Chmur na niebie raczej nie zobaczymy
-
06:05
Aktualności komunikacyjne Radia Kraków 02.07
-
06:01
Robiła wrażenie 25 lat temu, porusza też dzisiaj. Markę Radia Kraków za czerwiec wybraliśmy jednomyślnie
-
21:10
Odnaleziono ciało Tadeusza Dudy. Prawdopodobnie popełnił samobójstwo
-
20:27
Wynajem mieszkania w Krakowie - dlaczego warto skorzystać z usługi wynajmu w abonamencie?
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze