- A
- A
- A
Czy w wakacje można kupić wszystko, czego dziecko zapragnie?
Wakacje to czas odpoczynku i rozluźnienia, dlatego kupujemy więcej niż planujemy kupić - zwłaszcza, gdy prosi dziecko. Samochód, lalka, piłka - nowe zabawki kuszą dzieci, więc rodzic ulega. Jeśli powie "nie kupię, bo jest za drogie", to widzi bunt dziecka. Może też usłyszeć argument, że dziecko kupi za swoje kieszonkowe. Jak nie ulegać pokusie zakupów wakacyjnych, ucząc jednocześnie dziecko rozsądnego wydawania pieniędzy? Jak wychować dziecko do być, a nie mieć? O to Wioletta Gawlik pyta psychologa, Katarzynę Wnęk - Joniec.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
08:21
Egzotyczny gość w sercu Krakowa. Skorpion wspinał się po ścianie kościoła Mariackiego
-
07:17
Uwaga kierowcy: zmiany na węźle Kraków-Skawina
-
06:27
Czwartek w Małopolsce ciepły ale pochmurny i burzowy
-
22:07
Kraków będzie lepiej chronić swoje lasy. Zdecyduje o tym prezydent miasta
-
20:33
Kamil Stoch kończy karierę. "Nie chcę być jak Kasai"
-
19:55
Pracujemy nad kolejnym słuchowiskiem! To współpraca Radia Kraków i Instytutu Książki
-
19:13
Sprawdzian formy dla każdego!
-
18:19
Obwodnica przez mękę. Lisia Góra będzie mieć wreszcie objazd, który wyprowadzi ruch z centrum
-
18:19
Znamy wyniki konkursu Mądra Książka Roku 2024 – plebiscytu na najlepszą książkę popularnonaukową
-
17:57
Poważny wypadek w Czerwiennem Górnem. Na miejscu lądował śmigłowiec LPR
-
17:53
Wyjątkowe warsztaty w Parku Jordana
-
16:15
Gdzie kupić opony w Krakowie? Zamów online i odbierz w punkcie
-
10:40
Kraków Grzegorza Bednarczyka - odc. 2. - św. Józef patronem Krakowa i burzenie brogu
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze