Ręka do szczegółów pozostała a przygoda z przeszłością sprawiła, że jakaś dawna patyna pojawiła się na obrazkach, które są jakby zaczerpnięte z zamierzchłych czasów. Maleńkie, biżuteryjne dzieła sztuki Pana Władysława, zachwycają i zdobią, cieszą i zapraszają do gry znaczeń. Zobaczycie tutaj zachwyt nad kobiecym ciałem, rehabilitację pewnej części ciała i stąd owe tajemnicze sformułowanie POŚLADKI w tytule wystawy. Jest to żart słowny nawiązujący do ŚLADÓW jakie artysta pozostawia po sobie. ŚLADY SĄ DUŻE A POŚLADKI MAŁE. Pan Władysław pozostawi ich wiele i zaprasza Państwa do swojego świata erudycji, alegorii, metafory i baśni. Ponadczasowy styl ARCHEO, realizm fantastyczny zobaczyć można było na wystawie nawiązującej tytułem również do pewnej damy o śpiewnym imieniu Gallina.
- A
- A
- A
Władysław Szyszko. Audycja z 28.08.2020 r.
Rysownik, konserwator, archeolog Władysław Szyszko i jego fascynacje… od łaciny przez kulturę śródziemnomorską do konserwacji dzieł sztuki. Bawić się z przeszłością to artystyczna maksyma tego twórcy, bowiem to zabawa jest dla niego spełnieniem. Konserwacja dzieł sztuki to było odkrywanie, które korespondowało z archeologią, gdyż za tym szła i żmudna praca, ale też przygoda.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
08:34
Za nami 42. PZLA Mistrzostwa Polski U23. "Cieszymy się, że ogólnopolskie imprezy wracają do Krakowa"
-
07:40
Upalna niedziela w Małopolsce
-
07:00
Turystyczny potencjał polskiej wsi
-
20:59
Pożar w restauracji w Więckowicach koło Tarnowa
-
19:20
Olkusz: Zaginęła 13-letnia Anna Dubaj
-
19:02
Rowerowy raj w sercu Beskidu Sądeckiego. To miejsce zachwyci każdego rowerzystę!
-
18:45
Wimbledon: Iga Świątek w czwartej rundzie
-
18:30
Morskie Oko to nie kąpielisko, a Giewont to nie plac zabaw. O czym zapominają turyści
-
16:34
Masowy wypadek, samobójca, ukąszenie żmii – ratownicy sprawdzali się w boju
-
16:03
Polki górą w Krakowie! Mirosław i siostry Kałuckie w finale
-
15:27
998 strażaków z całej Polski zdobyło Babią Górę
-
15:05
Wiejski jazzbandyta i elektroniczna głowa Trzeciaka. Rozmowa z Garym Gwaderą