- A
- A
- A
Silver generation
Za trzydzieści lat w Polsce w sposób zasadniczy zmieni się grupa wiekowa odbiorców przekazów reklamowych, ale ten proces już się rozpoczął. Czy za potrzebami seniorów nadąży branża marketingowa, którą tworzą głównie osoby młode? Z redaktorem naczelnym Portalu Marketing Przy Kawie Jackiem Szlakiem rozmawiamy o generacji, której siła nabywcza rośnie. Silver generationKomentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:25
Pełnia żniwiarzy w Beskidzie Wyspowym
-
07:10
Synoptyk IMGW: w niedzielę upały i burze z gradem
-
21:48
Kraków zabiega o pieniądze z KPO na wdrożenie Strefy Czystego Transportu
-
21:25
Śmiertelny wypadek motocyklisty w Woli Kalinowskiej
-
19:30
Ryby głosu nie mają? Karp z Zatora ma, gościł nawet na antenie Radia Kraków
-
19:11
Iga Świątek melduje się w trzeciej rundzie turnieju WTA w Cincinnati. Polka wygrała z Anastazją Potapową
-
18:55
Tour de Pologne - Langellotti wygrał w Bukowinie i został liderem. Rafał Majka na 9. miejscu
-
17:33
Jan Kiepura otworzył... Festiwal im. Jana Kiepury w Krynicy
-
17:19
Tak, to on! Jan Kiepura już na deptaku w Krynicy
-
15:57
Prace na trasie kolejowej Rabka Zaryte - Mszana Dolna będą wznowione
-
15:14
Księżyc znów w pełni. Do tarnowskiego Pasażu Tertila wrócił ziemski satelita
-
15:05
Endoproteza - to nie koniec aktywnego życia!