- A
- A
- A
Czarny piątek
Świętowanie konsumpcjonizmu przyszło z USA. Dzień największych w roku promocji w sklepach to za oceanem Black Friday i od kilku lat moda na wyprzedaże ma swoją datę także w polskich kalendarzach. Jednak w tym roku pandemia zweryfikowała zwyczaje konsumenckie. Według raportu Accenture „Świadomy konsument”, który powstał we współpracy z Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie i fashionbiznes.pl, 70% badanych konsumentów zdecydowało się kupować tylko potrzebne im produkty.O debacie oddam/wymienię/naprawię rozmawiamy z Katarzyną Salus i Joanną Sawicką z Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
07:52
Na Podhalu ruszył sezon wakacyjny. O czym należy bezwzględnie pamiętać?
-
07:33
Do Starej Wsi powoli wraca normalność. Służby opuszczają miejscowość
-
07:16
W czwartek znajdziemy się najdalej od Słońca
-
06:59
Wimbledon: Kamil Majchrzak zagra w środę, jeśli pozwoli pogoda
-
06:42
Od lat się o tym mówiło, nic się nie działo. Zakopane rusza z budową pierwszego publicznego żłobka i przedszkola
-
06:25
W środę zrobi się upalnie. Chmur na niebie raczej nie zobaczymy
-
06:05
Aktualności komunikacyjne Radia Kraków 02.07
-
06:01
Robiła wrażenie 25 lat temu, porusza też dzisiaj. Markę Radia Kraków za czerwiec wybraliśmy jednomyślnie
-
21:10
Odnaleziono ciało Tadeusza Dudy. Prawdopodobnie popełnił samobójstwo
-
20:27
Wynajem mieszkania w Krakowie - dlaczego warto skorzystać z usługi wynajmu w abonamencie?
-
19:30
Sąd Najwyższy stwierdził ważność wyboru Karola Nawrockiego na Prezydenta RP
-
18:49
"Chciałam odczarować bycie mamą i babcią"