- A
- A
- A
Paweł Kikosicki: "Telefoniczna Informacja Pacjenta cieszy się ogromnym zainteresowaniem"
Od września 2019 roku NFZ uruchomiło Telefoniczną Informację Pacjenta. Pod całodobowym numerem 800 190 590 można bezpłatnie sprawdzić najkrótszy termin do specjalisty, wyjaśnić wątpliwości związane z e-zdrowiem, dowiedzieć się, który ośrodek lub szpital pełni nocny i świąteczny dyżur. W przyszłości będzie można także uzyskać drobne porady medyczne. Dla osób głuchych możliwa jest wideokonferencja z tłumaczeniem na język migowy lub kontakt mailowy. Konsultanci TIP odbierają tygodniowo blisko 15 tys. połączeń, a w styczniu padł rekord - w ciągu miesiąca odebrano 90 tysięcy połączeń - mówi Paweł Kikosicki, Dyrektor Departamentu Obsługi Pacjenta Centrali NFZ w Warszawie. Rozmawia Marzena Florkowska.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
22:05
Prawa zwierząt? Potrzebujemy ochrony sentientów!
-
21:58
Święto Kwitnących Sadów w Łososinie dolnej z pokazami lotniczymi
-
21:33
Wcale w zębach trzeszczeć nie musi. Wielka Zakopiańska Majówka na bacówce u Andrzeja Klusia
-
21:32
Od początku majówki zatrzymano 950 nietrzeźwych kierowców
-
20:25
Radłów: ucieczka przed policją skończyła się dla motocyklisty w szpitalu
-
20:02
Koszmar Puszczy Niepołomice w Poznaniu
-
20:01
Jak spojrzeć na Krupówki nieco inaczej? „Warto temu miejscu dobrze życzyć”
-
19:13
Abp Jędraszewski na Wawelu: miłość Polski polega na pragnieniu posiadania dzieci
-
18:21
Kolejki do wozów konnych nad Morskie Oko. "Elektryki" mało popularne
-
17:45
Pijanego kierowcę gonił jeden ze świadków. 38-latek został złapany
-
17:07
Andrzej Duda w Święto Konstytucji 3 Maja zaapelował o udział w wyborach prezydenckich
-
16:36
Wiosna przyszła na całego. W Krakowie działają już pitniki i tężnie solankowe
-
16:04
Uroczystości 3 Maja w Tarnowie