- A
- A
- A
"Kłamstewko" reż. Lulu Wang
Amerykańsko-chińskie "Kłamstewko", w którym śmiech miesza się ze łzami, to daleki od taniego sentymentalizmu obraz, po obejrzeniu którego ma się ochotę - jak Ola Starmach - natychmiast pobiec i przytulić mocno do babci. Podstawą filmu Lulu Wang było prawdziwe kłamstewko, o którym reżyserka informuje nas już na początku filmu. Tym mocniej przeżywamy więc i wczuwamy się w sytuację bohaterów, zdając sobie sprawę, jak blisko nam do tak odległych przecież kulturowo Chińczyków. Także w Polsce dobrze ma się zwyczaj nieinformowania bliskich o ich rzeczywistym stanie zdrowia. Czy dlatego, że - jak w filmie - wolimy sami dźwigać ciężar ich choroby? Czy może boimy się zmierzyć z trudną rzeczywistością i wolimy od niej uciekać? W znakomicie granej przez Awkwafinę Billi zderzają się te same wątpliwości. Czy dostaje na nie odpowiedź? I jak radzi sobie ze smutkiem? Posłuchajcie rozmowy i koniecznie zobaczcie film.Komentarze (0)
Brak komentarzy
Najnowsze
-
17:08
"Nasz syn Michael" - reportaż Ewy Szkurłat
-
16:48
Awaria spowodowała opóźnienia pociągów na trasie Kraków - Tarnów
-
16:16
Zapadł prawomocny wyrok ws. pożaru miejskiego archiwum w Krakowie
-
15:54
"Moja córka została bez opieki!". Awantura i emocje w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie
-
15:45
Trasa olkuska już przejezdna
-
15:06
Mężczyzna spadł z budynku, na którym wykonywał prace. Lądował śmigłowiec LPR
-
15:04
Królewskie rękodzieło | warsztaty ceramiczne warsztaty rękodzielnicze dla młodzieży | w ramach programu Królewski Kazimierz
-
14:37
Mościce będą miały stację pogotowia ratunkowego, pytanie tylko, w którym miejscu
-
14:27
Parasolki wrócą na ul. Piekarską w Tarnowie? Trwają prace nad nowym sposobem montażu
-
14:01
Awaria sieci trakcyjnej na odcinku Kłaj - Bochnia
-
14:01
Kraków walczy z marnowaniem żywności w szkołach. "Co roku wyrzucamy ponad 1,3 miliarda ton jedzenia"
-
22:00
Dlaczego kościół boi się masonów? Wyjaśniają Witold Sokała i Tomasz P. Terlikowski
-
20:51
Poezja w piosenkach, czyli autobiograficzna opowieść Michała Zabłockiego