- Musiał zostać on przeniesiony w stronę zachodnią tak, żeby kąt przecięcia się linii kolejowej ze wschodnią obwodnicą wynosił nie 58, ale 60 stopni. Część budynków, która w poprzedniej wersji nie była do wyburzenia, po poprawkach jest przeznaczona do wyburzenia - wyjaśnia Iwona Mikrut z krakowskiego oddziału GDDKiA.
Chodzi o 4 domy i 4 budynki gospodarcze. Między innymi o tych kwestiach będzie można we wtorek porozmawiać przez telefon z projektantem wschodniej obwodnicy Tarnowa. Będzie on czuwał pod numerem 530 128 970 w godzinach od 8.00 do 15.00. Konsultacje w sprawie rozwiązań drogowych na tej inwestycji potrwają do końca tygodnia.
Jak podaje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w pierwotnym czasie, w którym miały trwać konsultacje w sprawie rozwiązań drogowych planowanej obwodnicy, wpłynęło 48 ankiet od mieszkańców. Z czego w 35 autorzy byli przeciwni budowie wschodniej obwodnicy Tarnowa w wybranym wariancie.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przekonuje, że już wypełnione ankiety są teraz opracowywane. Natomiast według krakowskiego oddziału GDDKiA, przebieg drogi został już wybrany, a jego zmiana oznaczałaby rozpoczynanie wieloletniej procedury od nowa.
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze.
Zastrzegamy sobie prawo publikacji wybranych opinii.
(Bartłomiej Maziarz/ko)