Wciąż trwają rozmowy w sprawie pozyskania generalnego sponsora piłkarskiej drużyny Wisły Kraków. "Nie jest to kwestia z rodzaju "być albo nie być" klubu" - zapewniła na wtorkowej konferencji prasowej prezes Marzena Sarapata i dodała: "nie będziemy mieć żadnych problemów z uzyskaniem licencji"
Wisła ogłosiła na tej konferencji początek nowej akcji marketingowej "#12bohater". Jej celem jest zebranie w ciagu 48 dni, poprzez stronę internetową, dodatkowych środków na funkcjonowanie klubu. Fani mogą wpłacać dowolne datki, ale także nabywać pamiątki czy klubowe gadżety.
Jeśli zostanie zebranych 300 tys. zł, to jedno spotkanie w tym sezonie wiślacy rozegrają w koszulkach, na których znajdą się imiona i nazwiska jibiców, którzy zapłacili określoną kwotę. W przypadku, gdyby było ich dużo, to część piłkarzy zagra w koszulkach z nazwiskami od liter A-M, reszta z nawiskami o N-Ż. Jeśli zostanie zebranych 600 tys. zł, to w trakcie gier wiosennych na stadionie pojawić się ma reklama zawierająca hasło i grafikę wybraną przez kibiców.
Akcja powstała z inicjatywy kibiców i na ich wyraźne żądanie - powiedziała Sarapata.
Wisła po 16 kolejkach spotkań w LOTTO Ekstraklasie zajmują w tabeli 13. miejsce z dorobkiem 18 punktów.
PAP/RK