Rewolucja może też objąć główne skrzyżowanie przy moście. Brane pod uwagę są śmiałe rozwiązania, takie jak budowa ronda oraz przejść podziemnych.
- Chcemy też przebudować to skrzyżowanie. Tu jest właśnie zadanie projektanta. Zobaczymy, co jest możliwe. Czy jest możliwe w tym miejscu rondo? Czy ono się zmieści? To jest podstawowe pytanie, które projektant musi odpowiedzieć. Czy takie rondo funkcjonowałoby płynnie? A może zaproponuje jakieś inne rozwiązanie, jakiś inny rodzaj skrzyżowania, który rozładuje korki. My przede wszystkim chcemy w Mszanie zrobić takie skrzyżowanie i taki most, żeby ten ruch był płynniejszy, żeby było lżej mieszkańcom - mówi Kacper Michna, rzecznik krakowskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Wykonawca ma teraz dwa lata na przygotowanie projektu, po czym ma ruszyć budowa.