„Nadajemy do myślenia" to hasło nowej kampanii wizerunkowej Radia Kraków. Kampania jest naturalnym następstwem trwającej od ponad roku konsekwentnej transformacji programowej Radia Kraków, której celem jest budowanie medium nowoczesnego, rzetelnego, niezależnego i angażującego intelektualnie. Koncepcja kampanii zakłada pokazanie Radia Kraków jako stacji dla bardziej wymagającego słuchacza – pobudzającej do myślenia, dostarczającej inteligentnej rozrywki, ale jednocześnie lekkiej i przyjemnej w odbiorze - tym samym adresowanej do szerokiego grona odbiorców./ fot: Piotr Kubic/Radio Kraków
- A
- A
- A
Radio Kraków... na mieście. Tak nas widać!
fot: Piotr Kubic/Radio Kraków
crop_free
1
/ 18
Komentarze (1)
DZ
De Zorientacja
2025-06-18
Najnowsze
-
13:56
Tatry: Turysta walczy o życie po upadku podczas schodzenia z Rysów
-
13:55
Na Rynku Głównym trwa 29. wigilia dla osób bezdomnych i potrzebujących
-
13:35
Biuro do wynajęcia Kraków - dynamicznie rozwijająca się lokalizacja Twojej firmy
-
13:28
Samochody na leasing – jak znaleźć idealny model auta?
-
13:23
Suunto Vertical 2 – najbardziej zaawansowany zegarek sportowy od Suunto na trening i ekspedycje
-
13:12
Andrzej Panufnik. Genialny wygumkowany
-
12:55
Kard. Ryś na wigilii dla potrzebujących: każdy nosi w sobie godność, odkrywajcie ją w sobie i innych
-
12:48
To już 29. wigilia dla osób bezdomnych i potrzebujących na Rynku Głównym w Krakowie
-
12:27
Jarmark Bożonarodzeniowy w klimacie dawnej Galicji
-
12:01
Opowieść wigilijna Dickensa. Scrooge i filozofia przemiany
-
10:42
Wyjątkowy muzyczny pociąg wyjechał z dworca w Krakowie
-
10:10
Wigilia przyjazna dzieciom – jak pogodzić tradycję ze smakiem najmłodszych?
-
09:36
Scrooge, Dickens i pytanie o to, czy człowiek może się zmienić
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze