„Nadajemy do myślenia" to hasło nowej kampanii wizerunkowej Radia Kraków. Kampania jest naturalnym następstwem trwającej od ponad roku konsekwentnej transformacji programowej Radia Kraków, której celem jest budowanie medium nowoczesnego, rzetelnego, niezależnego i angażującego intelektualnie. Koncepcja kampanii zakłada pokazanie Radia Kraków jako stacji dla bardziej wymagającego słuchacza – pobudzającej do myślenia, dostarczającej inteligentnej rozrywki, ale jednocześnie lekkiej i przyjemnej w odbiorze - tym samym adresowanej do szerokiego grona odbiorców./ fot: Piotr Kubic/Radio Kraków
- A
- A
- A
Radio Kraków... na mieście. Tak nas widać!
fot: Piotr Kubic/Radio Kraków
crop_free
1
/ 18
Komentarze (1)
DZ
De Zorientacja
2025-06-18
Najnowsze
-
16:17
Bronowice Małe: działki nadal będą zalewane? Uwagi mieszkańców pominięto
-
15:58
Europa Nostra w Krakowie, dla Krakowa i Małopolski
-
15:49
"Nasza Planeta, Ich też" - wystawa o zwierzętach, w obronie zwierząt
-
15:46
Stawy Adolfińskie jednak pod ochroną! Radni byli jednomyślni
-
15:41
„Powrót pogubionych rzeczy” – fotoopowieść o prywatnym świecie Wisławy Szymborskiej
-
15:22
Trasa S7 - nowe połączenie Krakowa z Głogoczowem priorytetem?
-
14:59
Są zarzuty dla mężczyzny, który zdjął flagi Ukrainy z Teatru im. Słowackiego i Hali Sokoła w Krakowie
-
13:50
Darowizna, kserokopia, przekroczenie uprawnień. Koniec procesu w sprawie przejęcia nieruchomości przez gminę Szerzyny
-
13:47
Czy parki rozrywki są bezpieczne?
-
13:42
Radio Kraków... na mieście. Tak nas widać!
-
12:10
„To dwa lata, które poszły do kosza”. Co dalej z komisją badającą przypadki pedofilii w Kościele?
-
07:40
Lądowanie na Księżycu zostało sfingowane? Spiskowcy "odpalili" swoje rakiety
Skontaktuj się z Radiem Kraków - czekamy na opinie naszych Słuchaczy
Pod każdym materiałem na naszej stronie dostępny jest przycisk, dzięki któremu możecie Państwo wysyłać maile z opiniami. Wszystkie będą skrupulatnie czytane i nie pozostaną bez reakcji.
Opinie można wysyłać też bezpośrednio na adres [email protected]
Zapraszamy również do kontaktu z nami poprzez SMS - 4080, telefonicznie (12 200 33 33 – antena,12 630 60 00 – recepcja), a także na nasz profil na Facebooku oraz Twitterze