Jak twierdzi w publikacjach brakuje obiektywnych informacji, promuje się za to dotychczasowe dokonania prezydenta Majchrowskiego i jego urzędników oraz ich obietnice wyborcze.
"Akurat tuż przed wyborami miasto wydaje gazetkę, gdzie chwali się co zrobiło przez 4 lata. W oczywisty sposób to działa dla Jacka Majchrowskiego. Jak wytłumaczy, że na YouTube pojawiają się reklamy, które odwołują się do strony ZIKiTu, a ZIKiT informuje, że już wkrótce rozpocznie się modernizacja torowiska w Bronowicach. To nie są tylko informacje co zostało dokonane, ale co stanie się wkrótce" - mówi Berkowicz.
Urząd Miasta tłumaczy tymczasem, że informacje zawarte w miesięczniku wydawanym przez magistrat są sprawozdaniem z mijającej kadencji, a reklamy wyświetlane w serwisie YouTube są informacją o remoncie i związanych z nim utrudnieniami.
Wybory samorządowe - serwis specjalny